Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Rejestrator BCS - Port LAN nie działa. Prośba

grax 18 Kwi 2012 16:45 2919 8
  • #1 18 Kwi 2012 16:45
    grax
    Poziom 9  

    Witam.
    Mam pytanie.
    W rejestratorze mam ustawioną sieć, IP itd wszystko poprawnie.
    Problem polega na tym, że jak podłączam kabel sieciowy do rejestratora i do routera (TP-LINK) w ogóle diody przy porcie LAN się nie zapalają ani przy routerze. Sprawdzałem na dwóch kablach LAN i lipa. Nie zapala się nic.
    Czy w rejestratorze jest opcja aby całkowicie wyłączać interfejs LAN?? Czy to coś nie tak??

    0 8
  • #2 18 Kwi 2012 16:58
    telbod
    Poziom 31  

    Podłącz rejestrator a później TP Link do komputera i sprawdź czy porty działają. Bo co jest uszkodzone to nie wiemy. Czy rejestrator czy TP link

    0
  • #3 18 Kwi 2012 17:06
    grax
    Poziom 9  

    telbod napisał:
    Podłącz rejestrator a później TP Link do komputera i sprawdź czy porty działają. Bo co jest uszkodzone to nie wiemy. Czy rejestrator czy TP link


    Do TP-Linka są inne kable sieciowe podłączone i działa. Diody się palą.
    Rejestrator jest włączony i podpinam do Tp-Linka Rejestrator kablem sieciowym i diody się nie palą. W rejestratorze nie ma opcji całkowitego wyłączania portu LAN?

    0
  • #4 18 Kwi 2012 17:14
    Marek31415
    Poziom 31  

    grax napisał:
    Sprawdzałem na dwóch kablach LAN i lipa.

    A "kable" sprawdzone na innym sprzęcie?
    Oryginalne czy zaciskane?

    0
  • #5 18 Kwi 2012 17:29
    grax
    Poziom 9  

    Marek31415 napisał:
    grax napisał:
    Sprawdzałem na dwóch kablach LAN i lipa.

    A "kable" sprawdzone na innym sprzęcie?
    Oryginalne czy zaciskane?


    Oryginalny i sprawdzony. W tym BCS nie ma opcji wyłączania portu LAN? Może jest wyłączony. hmm

    0
  • #6 18 Kwi 2012 18:01
    crunky
    Specjalista - CCTV i Alarmy Stacjonarne

    W BCSie zupełnie nie kojarzę aby była taka możliwość, być może podczas podłączania miałeś przeskok iskry i upaliłeś port? Może dostałeś już uszkodzony sprzęt? Co mi przychodzi do głowy to zrób restart do ustawień fabrycznych...

    0
  • #7 18 Kwi 2012 18:03
    grax
    Poziom 9  

    crunky napisał:
    W BCSie zupełnie nie kojarzę aby była taka możliwość, być może podczas podłączania miałeś przeskok iskry i upaliłeś port? Może dostałeś już uszkodzony sprzęt? Co mi przychodzi do głowy to zrób restart do ustawień fabrycznych...


    Zrobię najpierw ogólnie restart, bo cały czas długo już jest włączony. Może restart pomoże a jak nie to reset do fabrycznych i ponowna konfiguracja. Trzecia możliwość to uwalony port jak mówisz, że nie ma opcji aby wyłączać port.

    0
  • #8 18 Kwi 2012 18:07
    crunky
    Specjalista - CCTV i Alarmy Stacjonarne

    grax napisał:
    Zrobię najpierw ogólnie restart,

    Od tego zacznij jeśli jeszcze nie sprawdziłeś

    0
  • #9 20 Kwi 2012 09:27
    wotik
    Poziom 20  

    Witam

    Przypuszczalnie uszkodzeniu uległ port LANowski (np. po burzy). Możesz też podłączyć rejestrator do sprawdzonego przełącznika i przeskanować sieć jakimś narzędziem np. Advanced IP Scanner i zobaczyć czy go wykryje...

    Pozdrawiam

    Wojtek

    0