Witam! Postanowiłem założyć nowy post bowiem schemat połączeń tego silnika jest co najmniej intrygujący. Nadmieniam,że silnik jest sprawny i obecnie kręci się w prawo. Chcę zmienić kierunek obrotów na lewy lecz nie ma oznaczeń na listwie, przewody wychodzące ze silnika są spięte na listwie zaciskowej wg załączonego schematu. Nie spotkałem w swojej praktyce takiego układu włączenia kondensatorów.
Nie bardzo wiem jak dotrzeć do uzwojenia roboczego i rozruchowego. Jaką funkcję spełnia w układzie kondensator C3. Czy może to być dodatkowy kondensator rozruchowy. Patrząc na konstrukcję silnika , może tam być dodatkowy pierścień rozruchowy.Jest to silnik duński i być może ktoś z forumowiczów spotkał się z takim przypadkiem

Nie bardzo wiem jak dotrzeć do uzwojenia roboczego i rozruchowego. Jaką funkcję spełnia w układzie kondensator C3. Czy może to być dodatkowy kondensator rozruchowy. Patrząc na konstrukcję silnika , może tam być dodatkowy pierścień rozruchowy.Jest to silnik duński i być może ktoś z forumowiczów spotkał się z takim przypadkiem
