Witam
Potrzebuję pomocy mianowicie posiadam licznik z seata arosy benzyna 1.0 ,i chce go podpiąć pod seata cordobę 97 1.6 sx .Wiem ze jest to możliwe ale w liczniku z arosy są 32 piny w cordobie 28. Proszę o pomoc.Dziękuje
Ja także dołączam się do pytania, z tym że chciałbym do Ibizy II 1,9 TDI zaadoptować licznik z Lupo 1,0 w benzynie. Jak licznik z Arosy jest na 32 pinach, to Lupek ma w gratisie "tylko" dwie złączki po 32 piny (niebieska i zielona).
Podejrzewam, że nie da się tego łatwo zrobić (jeśli w ogóle się da).
Od razu dla nadgorliwych - deska rozdzielcza będzie zmieniana, więc o kształtach proszę nie pisać.
Proszę o informację co i jak w tym temacie.
Pozdrawiam
Dodano po 1 [godziny] 5 [minuty]:
Znalazłem taki oto opis z passata b5. Poniżej będzie jeszcze rozpiska pinów z licznika VAG'owskiego po 1989 roku.
Passat:
Złącze 32-wtykowe -T32a-, niebieskie
1 – Zacisk 15, plus
2 – Lampka kontrolna prawego kierunkowskazu -K94-
3 – Sygnał wyjściowy 1 z prędkościomierza -G21-
4 – Lampka kontrolna holowania przyczepy -K18-
5 – Wskaźnik poziomu paliwa -G1-
6 – Lampka kontrolna poduszki bezpieczeństwa -K75- (w samochodach bez poduszki bezpieczeństwa przyłącze przyłożone do masy)
7 – Zacisk 31, masa czujnika
8 – Wskaźnik temperatury płynu chłodzącego -G3-
9 – Zacisk 31, masa
10 – Przełącznik ciśnienia oleju
11 – Niewykorzystane
12 – Lampka kontrolna alternatora -K2-, lampka kontroli ładowania, zacisk 61
13 – Lampka kontrolna zablokowania oparcia tylnego siedzenia (tylko określone kraje)
14 – Lampka kontrolna tylnego światła przeciwmgłowego -K13-
15 – Niewykorzystane
16 – Lampka kontrolna odblokowanej pokrywy tylnej -K116- (tylko określone kraje)
17 – Lampka kontrolna świateł drogowych -K1-, zacisk 56a
18 – Lampka kontrolna lewego kierunkowskazu -K65-
19 – Lampka kontrolna systemu ABS -K47-
20 – Oświetlenie wskaźnika cyfrowego -L75-, zacisk 58d
21 – Sygnał otwartych drzwi kierowcy
22 – Lampka kontrolna temperatury płynu chłodzącego i wskaźnik braku płynu chłodzącego -K28-
23 – Zacisk 30, plus
24 – Zacisk 31, masa
25 – Diagnoza własna / przewód K
26 – Prawe światło postojowe, sygnał dla brzęczyka ostrzegawczego włączonego światła -H16-
27 – Lewe światło postojowe, sygnał dla brzęczyka ostrzegawczego włączonego światła -H16-
28 – Sygnał wejściowy do prędkościomierza -G21-
29 – Lampka kontrolna układu hamulcowego
30 – Styk S
31 – System ostrzegawczy pasów bezpieczeństwa
32 – Niewykorzystane
Złącze 32-wtykowe -T32b-, zielone
1 – Niewykorzystane
2 – Cewka czytająca immobilisera 1
3 – Lampka kontrolna świateł pozycyjnych
4 – Magistrala danych (CAN), ekranowanie sygnału wejściowego
5 – Przewód W
6 – Czujnik poziomu płynu do mycia szyb -G33-
7 – Lampka kontrolna klocka hamulcowego -K32-
8 – Niewykorzystane
9 – Niewykorzystane
10 – Niewykorzystane
11 – Sygnał czasu postoju samochodu
12 – Odłączenie układu klimatyzacji
13 – Lampka kontrolna hamulca ręcznego
14 – Lampka kontrolna programu stabilizującego -K155-
15 – Niewykorzystane
16 – Niewykorzystane
17 – Cewka czytająca immobilisera 2
18 – Czujnik poziomu i temperatury oleju -G266-
19 – Magistrala danych (CAN), sygnał wejściowy High
20 – Magistrala danych (CAN), sygnał wejściowy Low
21 – Niewykorzystane
22 – Przełącznik stykowy układu alarmowego -F120- i centralnego sterownika systemu Komfort -J393-
23 – Przycisk wywołania wyświetlacza wielofunkcyjnego -E86- › u góry, (wskazanie przełącza do tyłu)
24 – Przycisk wywołania wyświetlacza wielofunkcyjnego -E86- › na dole, (wskazanie przełącza do przodu)
25 – Przełącznik pamięci wyświetlacza wielofunkcyjnego -E109- › Reset
26 – Sygnał wejściowy czujnika temperatury zewnętrznej -G17-
27 – Magistrala danych (CAN), sygnał wyjściowy High
28 – Magistrala danych (CAN), sygnał wyjściowy Low
29 – Niewykorzystane
30 – Niewykorzystane
31 – Niewykorzystane
32 – Niewykorzystane
Starsze VAG'i:
1 - Czujnik temperatury zewnętrznej – przewód masowy
2 - Czujnik braku cieczy chłodzącej w zbiorniczku wyrównawczym
3 - Masa ze styku 31
4 - Reset wskazań MFA
5 - Masa
6 - Reset wskazań MFA
7 - Sygnał prędkości z impulsatora – wyjście
8 - Czujnik ciśnienia oleju 1.8 bara
9 - Czujnik ciśnienia oleju 0.3 bara
10 - Sygnał obrotomierza – z cewki (benzyna) lub z wyjścia W alternatora (diesel)
11 - +12V – zacisk 30 – plus z akumulatora.
12 - +12V – zacisk 58b – podświetlenie zegarów
13 - +12V – zacisk 15 – plus po włączeniu zapłonu
14 - Pusty
15 - Do przełącznika wskazań MFA
16 - Ładowanie akumulatora– zacisk d+ alternatora lub pin 61 w panelu sterowania.
17 - Czujnik temperatury oleju
18 - Wskaźnik hamulca ręcznego
19 - Czujnik temperatury zewnętrznej – sygnał wejściowy
20 - Wskaźnik grzania świec żarowych (tylko dla diesla)
21 - Wskaźnik poziomu paliwa
22 - Kierunkowskaz lewy
23 - Wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej
24 - Kierunkowskaz prawy
25 - Kontrolka świateł drogowych
26 - Wskaźnik spalania średniego
27 - Sygnał prędkości z impulsatora – wejście
28 - Niewykorzystane
Te opisy znalazłem na necie - nie są mojego autorstwa. Tylko je poprawiłem, bo było w pi...zdu błędów ortograficznych pomieszanych ze zwrotami w języku angielskim.