Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Kupię] Karta dźwiękowa i głośniki 2.1 do 1000zł...

Dawid138 21 Apr 2012 01:11 1636 4
    Dawid138
    Level 9  
    Witam chcę kupić głośniki do nowego mieszkania, muszą być 2.1 bo to najbardziej mi odpowiada. Słucham rocka oraz popu, lubię też mocny bas, ale takie żeby satelitki wyrabiały, żeby nie zagłuszał dźwięku, soczysty basik.

Także do owego zestawu jaki mi doradzicie, chciałbym pod zestaw 2.1 zakupić jakąś kartę muzyczną, doradzano mi Asus Xonar D1 Link
    Ale nie znam się na tym pisało 7.1 na tej karcie a ja chce głośniki 2.1, może mi to ktoś wytłumaczyć???

Pod koniec kwietnia będe miał kasę bo mam 18-stkę i na 100% chcę wydać na ten cel max 1000zł, nie więcej, nie chcę dopłacać ani nic. To max cena jakiej nie przekrocze. Dzięki za zrozumienie i poświęcony czas.

Kolega z dolnośląskiego ]Link[/url]

Dodano po 1 [godziny] 48 [minuty]:

Możecie też podawać głośniki 2.0 o ile znajdą się jakieś z dobrym basem w tym przedziale cenowym, czytam teraz o Microlab Solo 6C http://allegro.pl/mega-promocja-microlab-2-0-solo6c-czarny-pilot-i2289776550.html
    Podajcie swoje typy i uzasadnienia. Dzięki a jeszcze jedno głośniki Logitech 2.1 znalazłem model Z623 z certyfikatem THX. Co o tych 2 modelach myślicie???

Poprawiono temat!
    [_P_]
    Avantu422
    Level 9  
    Solo 6C ładnie zagrają, ale Xonar D1 jest ci wg. mnie nie potrzebny, o ile nie będziesz używał nie wiadomo jakich słuchawek to starczy Xonar DG/DS. To że na karcie pisze 7.1 to znaczy że maksymalnie podłączysz 7 satelit i 1 subwoofer. Edifiery trochę podrożały, jednak C3 to dobra oferta jeżeli szukasz zestawu z subem.
    sweter_007
    Level 14  
    Wcześniej posiadałem Logitech X-230(btw. świetne głośniczki w przyzwoitej cenie).