Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Master 2.5 DCI 120 KM - turbina załącza się przy 2800 obr/min

21 Kwi 2012 12:17 7755 7
  • Poziom 9  
    Renault Master 2.5 DCI 120 KM 2007r - turbina załącza się przy 2800 obr/minute , a dodatkowym objawem jest to ,że na postoju nie kręci więcej niż 2800 obr/minute - w czasie jazdy do ok 4200 obr/min Nie pokazuje błędów. Mechanik podejrzewa czujnik ciśnienia doładowania . Przy okazji chcę Was zapytać czy wiecie gdzie dokładnie on się znajduje , bo gdzieś przy kolektorze ale go nie widać. Ostatni błąd jaki wyrzucał to sonda lambda , ale po wymianie błędów nie ma ale problem jak wyżej. Czy ma ktoś jakiś pomysł na to ? Z góry dziękuje za wskazówki.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Jakie ciśnienie doładowania podczas postoju? Jakie ciśnienie doładowania podczas jazdy gaz do dechy? Jakie ciśnienie atmosferyczne?

    Niektóre miały ogranicznik obrotów na postoju.
  • Poziom 9  
    Myślę ,że nie posiada ogranicznika , ponieważ wcześniej kręcił wyżej. Wymieniony został pedał gazu , bo komputer wskazywał jego zużycie--- Czy pedał wymaga jakiejś konfiguracji ?. W poniedziałek spiszę wartości tych ciśnień doładowań. Pamiętam jedynie że ciśnienie wymagane było uzyskiwane z małym opóźnieniem. Był moment że wskazywało iż czujnik ciśnienia nie działa a następnie ze jednak tak ale z małym opóźnieniem. Czy może się zawieszać ? Gdy kupiłem(styczeń) auto to na obrotach 2000-2200 biegu 5 -tym mogłem załadowany pokonywać nieduże wzniesienia , a w tej chwili 4 ty bieg i gaz !
  • Poziom 39  
    Przemo9826 napisał:
    Niektóre miały ogranicznik obrotów na postoju.
    Wszystkie tak mają.
  • Poziom 31  
    Pedału się nie konfiguruje. Wydech drożny?Poszukaj kogoś kumatego z clipem odczytasz położenie pedału, zadane ciś . turbo ,paliwa itd .Porównasz z wartościami rzeczywistymi i wszystko.
  • Poziom 9  
    Wydech drożny . Jest wyjęty katalizator . Wczoraj wykonałem mały test sugerując się radą z tego forum , a mianowicie sprawdziłem czy jadąc na luzie ( tylko żeby koła się toczyły ) mogę go wkręcić również na wyższe obroty i mogę . Po zatrzymaniu max 2800 i koniec. Przysiągłbym , że wcześniej kręciłem go wyżej na postoju. Być może ten ogranicznik płata figle ? Sprawdzę clipem jakie parametry i napiszę co wyszło.
  • Poziom 9  
    Komputer nie wykazuje żadnego błędu poza /błąd w obwodzie świec żarowych/ . Auto raz na postoju kręci do 2800 obr/min , a raz na 4100 . Mechanik podejrzewa to cięgno przy turbinie ,że może być zapieczone . Próbowałem na postoju ruszyć tym cięgnem ale nie można . Czy powinien być jakiś zakres luzu ?
  • Poziom 17  
    Masz tempomat?

    Dodano po 2 [minuty]:

    I sprawdz czy egr przypadkiem nie jest caly czas otwarty.