Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 2000 r - notoryczne przepalanie bezpiecznika

stereootyp 23 Apr 2012 10:49 3644 7
    stereootyp
    Level 9  
    Cześć.
    Jestem posiadaczem Mitsubishi Carismy 1.8 GDI z 2000 r i nie mógłbym narzekać na to auto, gdyby nie jeden drobny feler. Notorycznie przepala bezpiecznik od świateł STOP-u. Nie jestem w stanie zdiagnozować przyczyny, a próbowałem. Poczyściłem wszystkie masy jakie znalazłem, sprawdzałem czy `żarówki nie zaśniedziały`. Odpiąłem również 3 dodatkowe światło STOP-u.. Niestety to nie w nim tkwi przyczyna. Nadmienię, że auto było sprowadzone i z takim problemem już go kupiłem.
    Co do czujnika przy pedale, na razie nie jestem w stanie go wymienić, a nie mam pojęcia jak go sprawdzić... Nie znam się na tyle, by działać coś dalej.

Liczę na Wasze rady, co do mojego problemu.
    Pozdrawiam, Mateusz
    stereootyp
    Level 9  
    Przydałby się jakiś schemat... Nie mam złącza do przyczepiania przyczepki.
  • Helpful post
    fuelinyourblood
    Level 35  
    Wypnij bezpiecznik i wsadż zarówke samochodowa zamiast ( dorób sobie kabelki)
    Załącz swiatła stopu i ruszaj wiazka. Jezeli zarówka zaswieci jasno to w tym miejscu masz zwarcie do masy, jezeli ciemno brak zwarcia.
    stereootyp
    Level 9  
    Podkreślam, że nie mam pojęcia o elektronice. Więc jeszcze raz łopatologicznie.
    Wyciągam bezpiecznik, zamiast niego montuje tam wcześniej przygotowaną żarówkę i teraz: ruszam po kolei każdą wiązką kabli mającą coś wspólnego ze stopem?
  • Helpful post
    Pawel wawa
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Dokładnie tak, żarówkę musisz dać taką z reflektora. Zrobić dwie próby, z pedałem nie wciśniętym i druga z wciśniętym.
    stereootyp
    Level 9