Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[VBA/excel] Dodawanie stopki w automacie wysyłania maila

megoix 23 Kwi 2012 13:42 5195 8
  • #1 23 Kwi 2012 13:42
    megoix
    Poziom 8  

    Witam

    Kod: vb
    Zaloguj się, aby zobaczyć kod


    Przy tworzeniu nowej wiadomości nie dodaje stopki, która jest domyślnie przypisana do nowej wiadomości. Po usunięciu .body podpis sie pojawia, chciałem zrobić tak aby tekst był wklejany po otwarciu okna, ale nie wiem jak to zrobić. Chyba że jest inne wyjście, nie można się odwołać do pliku podpisu, ponieważ jest on różny w zależności od użytkownika i chce aby otwierał domyślny.

    0 8
  • #3 23 Kwi 2012 20:58
    101pawel
    Poziom 25  

    megoix napisał:
    Przy tworzeniu nowej wiadomości nie dodaje stopki...

    To się chyba w mailach nazywa sygnatura a nie stopka? :wink:
    Tu masz przykłady
    Pozdrawiam

    0
  • #4 24 Kwi 2012 08:21
    megoix
    Poziom 8  

    inaczej spytam jak wkleić tekst do otwartego okna wiadomości ?
    wszystko gotowe pojawia się sygnatura adresy itd. tylko trzeba kliknąć wklej żeby pojawił się tekst jak to zautomatyzować

    Kod: vb
    Zaloguj się, aby zobaczyć kod

    0
  • #5 24 Kwi 2012 20:13
    101pawel
    Poziom 25  

    megoix napisał:
    inaczej spytam jak wkleić tekst do otwartego okna wiadomości ?
    wszystko gotowe pojawia się sygnatura adresy itd. tylko trzeba kliknąć wklej żeby pojawił się tekst jak to zautomatyzować

    Yasny gwint, czytałeś przykłady które Ci w poprzednim poście zlinkowałem? Przecież tam masz wszystko na talerzu. Wysyłanie maila z Outlooka poprzez makro VBA to jeden bardziej popularnych (i dobrze opisanych) przykładów w necie. No chyba, że czegoś nie rozumiesz? With English problem?

    0
  • #6 25 Kwi 2012 11:46
    megoix
    Poziom 8  

    101pawel napisał:
    megoix napisał:
    inaczej spytam jak wkleić tekst do otwartego okna wiadomości ?
    wszystko gotowe pojawia się sygnatura adresy itd. tylko trzeba kliknąć wklej żeby pojawił się tekst jak to zautomatyzować

    Yasny gwint, czytałeś przykłady które Ci w poprzednim poście zlinkowałem? Przecież tam masz wszystko na talerzu. Wysyłanie maila z Outlooka poprzez makro VBA to jeden bardziej popularnych (i dobrze opisanych) przykładów w necie. No chyba, że czegoś nie rozumiesz? With English problem?


    Ja nie mam żadnego problemu wszystko jasne zanim napisałem na forum to widziałem te rozwiązania tylko nijak maja się do tego co potrzebuje ponieważ każde odnosi się do nazwy zapisanej sygnatury
    Kod: vb
    Zaloguj się, aby zobaczyć kod

    i wszystko było by ok jeżeli jest jeden użytkownik arkusza a w tym przypadku jest kolo 30 i każdy nazywa swoją sygnaturę inaczej.

    Wiec jak za pomocą makra wkleić tekst do wiadomości?

    0
  • #7 25 Kwi 2012 17:44
    Dżyszla
    Poziom 42  

    A ja wrócę do swojego zdania. Zaprezentowane rozwiązanie jest bardzo specyficzne, ograniczone i nie stanowi żadnego standardu. A standard MAPI, którym by należało się posługiwać, aby rozwiązanie działało wszędzie i nie tylko z Outlookiem, nie przewiduje możliwości dodania sygnatury.

    0
  • #8 25 Kwi 2012 22:10
    101pawel
    Poziom 25  

    megoix napisał:
    Ja nie mam żadnego problemu wszystko jasne zanim napisałem na forum to widziałem te rozwiązania tylko nijak maja się do tego co potrzebuje ponieważ każde odnosi się do nazwy zapisanej sygnatury
    Kod: vb
    Zaloguj się, aby zobaczyć kod
    i wszystko było by ok jeżeli jest jeden użytkownik arkusza a w tym przypadku jest kolo 30 i każdy nazywa swoją sygnaturę inaczej.
    Wiec jak za pomocą makra wkleić tekst do wiadomości?

    Nie obraź się, ale dalej nie jestem pewien czy rozumiesz przykłady które Ci podałem, a na dodatek tak zamotałeś problem, że właściwie nie wiem o co Ci chodzi.
    Zaczynasz wątek z tematem "[VBA/excel] Dodawanie stopki w automacie wysyłania maila", a teraz masz już nie jednego SIG'a , a 30 i na dodatek przestało to być istotą problemu (?!). Teraz nie wiesz jak wkleić makrem do Outlooka skopiowaną wcześniej zawartość komórki Excela! Pytam: po co kopiować i wklejać zawartość komórki skoro można ją przypisać do zmiennej lub bezpośredno do Body maila.
    Kod: vb
    Zaloguj się, aby zobaczyć kod

    Te 30 SIG'ów możesz przecież też dodawać wybierając je z listBoxa i nie jest ważne, czy będą to osobne pliki czy teksty pobierane tak jak strbody z komórek.

    0
  • #9 26 Kwi 2012 11:27
    megoix
    Poziom 8  

    kombinuje z wklejaniem dlatego że jeżeli nie ma nic dopisane do .body outlook tworząc wiadomość dodaje przypisaną sygnaturę (jeżeli została domyślnie przypisana do nowo utworzonej wiadomości) jeżeli tekst skopiuję to po pojawieniu się okna klikam wklej i jest tak jak potrzebuję, z tąd moje kombinację nad wklejaniem w outlooku

    0