Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Gdzie moge sprzedać starego kompa ?(?)

hacker 07 Jan 2005 16:33 3548 20
  • #1
    hacker
    Level 26  
    Witam !
    Mam pytanie: gdzie najlepiej sprzedac starego kompa, mam juz nowy, a tamtego chcem sie pozbyc i oczywiscie troche zarobic :wink: Dodam ze siedzi w nim procek Intell pentium 133MHZ, a tak ogólnie to jest tam plyta głowna, karta dzwiękowa, graficzna, zasilacz oraz jest do niego klawiatura z tym starym wejsciem oraz sterowniki do karty dzwiekowej :)
    Czekam na wasze propozycje.....pozdro...
    (?)- ozdobnik? [h]
  • #2
    Kolobos
    IT specialist
    Na allegro, ale nie spodziewaj sie za niego gory pieniedzy ;-)
    Ale moze ze 30zł dostaniesz, albo i mniej bo nie ma tam ramu i dysku tak?
  • #3
    hacker
    Level 26  
    ram jest ale dysku ni ma
  • #4
    ziorock
    Level 13  
    Zorientuj sie jakie ceny są na allegro. :) No i oczywiści nie zaszkodzi popytać w komisach komputerowych.
  • #5
    zilw
    Level 17  
    Allegro/Okoliczna giełda komputerowa/elektroniczna , jakis jelen , moze ktos znajomy by byl zainteresowany zakpuem :) na czesci moze wiecej dostaniesz niz za calos (moje zdanie) Prubuj
  • #6
    hacker
    Level 26  
    mnie tez sie wydaje ze na czesci lepiej go sprzedać :D
  • #7
    alfrednovi
    Level 19  
    Cześć!
    Ja jak miałem podobnego kompa to go babci na imieniny dałem ;) Teraz nocami w pasjansa gra i czasem w Paint'cie coś porysuje, według mnie to lepsze rozwiązanie niż sprzedawać za 30 zł. Komputery z tamtego okresu są właściwie nie do zajechania, więc szkoda się ich pozbywać. Ale to tylko moje zdanie...

    Pozdrawiam!
    Alfrednovi
  • #8
    Skłodi
    Level 12  
    Ja myśle, że na allegro na pewno dostaniesz więcej niz na giełdzie. Jednak chyba lepiej sprzedać go na częsci.
  • #9
    scorpix
    Level 12  
    na allegro tylko prowizja w plecaki... Daj babci... jak radził kolega :)
  • #10
    ajek
    Level 15  
    Tak tak wszyscy gościowi radzicie ale ile tak właściwie ta jest ramu??????????może ze 1024 MB ja babci bym nie oddał takiej pamięci.Żartuję oczywiście P133 nigdy w życiu tyle by nie zakręcił.Radze tak znajdź jakąś bidnego człeka (który chciałby pohakować trochę)i po prostu mu oddaj to najmniejszy kłopot.Miałem ostatnio i 233mhz wystwionego kompa 20zł dałem cenę to nawet jednej obserwującej osoby nie miałem także daj sobie żyć szkoda nerwów.Za 30zł to celerony300A z płytą główną kosztują.Trochę się spóźniłeś gdzieś w 82r. to od ręki by poszedł
  • #11
    hacker
    Level 26  
    tj. tak: procek intella 133MHZ, 64MB ram'u :D
  • #12
    ziorock
    Level 13  
    Nie, no to całkiem nieźle 64MB zostaw sobie w domu można w q2 przycinać po sieci :)
  • #13
    sq8ju
    Level 24  
    To ja powiem lepszy numer. Ostatnio lunąłem koledzę płytę główną z WinChipem 200Mhz, coolerkiem od celerona 300Mhz, 32MB RAM, dwa HDD 1.7GB i garść kabli i tasiemek... Za 100 zetów :D
  • #14
    Laskosz
    Level 15  
    Daj tego kompa komus w rodzinie, jakies dziecko sie ucieszy (a moze wyrosnie jakis haker z niego :D) i nauczy troszke obslugi, bo co za to mozesz wziasc?? na dwa snickersy?? szkoda zachodu chyba ze masz jakiegos JELENIA upatrzonego :D
  • #15
    Przemyslaw
    Level 28  
    tez bym to komus dal bo na allegro nawet nikt tego nie rusza nawet za 20zl. Tych komputerow jest masa i niestety nie wiadomo co z tym robic. Jesli chcesz mozesz poczekac, moze to kiedys bedzie mialo muzealna wartosc:) Dorzuc dysk i to co trzeba a moze wlasnie babci sie przyda :) Mozna tez postawic na tym terminal do internetu albo serwerek.
  • #16
    hacker
    Level 26  
    heheh......no Babcia to raczej nie potrzebuje :P a kuzyni maja swoje kompy, o wiele lepsze :D
    Pozdro.....
  • #17
    Kolobos
    IT specialist
    Zawsze mozesz oddac jakiejs szkole albo do jakiegos domu dziecka, czy komus kto potrzebuje :-)
  • #18
    hacker
    Level 26  
    moze najlepiej, po prostu oddac go na złom :D
  • #19
    Agentlos
    Level 25  
    No cóż. U mnie w pokoju pod stołem stoi taki P166 :-). Powiem, że nie ma grafy, dzieki i ma tylko 8 MB RAM. Służy mi do testów CD-ROMów, części na PCI i takich rzeczy jak zabawa.
    Co do twojego komputera, to też się jedynie do tego nadaje :-). Chociaż na serwer to jak znalazł. Możesz zmienić mu proca na 233 i spoko stawiać. Dysk 20 GB na 100% wejdzie i do 512 SD RAM :-).
  • #20
    tomikos2
    Level 17  
    Zastanawiał bym się czy pciągnie 512 ramu, ja mam 200mmx to tylko 64 czyta max
  • #21
    Agentlos
    Level 25  
    No cóż. Ja kupowałem taka z możliwością ROZBUDOWY do 233MHz :lol: . Lecz muszę poprawic moje ostatnie zdanie. Wchodzi tylko 256 SD RAM... a nie 512MB jak napisałem.