Witam!
Od jakiegoś czasu borykam się z pewnym problemem. Silnik, po nagrzaniu, zaczyna szarpać przy utrzymywaniu stałych obrotów (między 1900 - 2500). Gdy trzymam stałą prędkość ponad tą wartość obrotów (lub poniżej), szarpania nie ma bądź jest tak małe, że nie wyczuwalne. Ostatnio dodatkowo pojawiło się też lekkie szarpanie (sporadycznie) przy dodawaniu gazu. Ponadto od 2 tygodni świeci się kontrolka CHECK ENGINE, sygnalizująca błędy P300, P301, P302, P303, P304 - wypadanie zapłonów na wszystkich 4 cylindrach. Ostatnio wymieniałem świece (NGK) i rozrząd. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy i jak się zabrać w ogóle do tego? Dzięki z góry i pozdrawiam.
Od jakiegoś czasu borykam się z pewnym problemem. Silnik, po nagrzaniu, zaczyna szarpać przy utrzymywaniu stałych obrotów (między 1900 - 2500). Gdy trzymam stałą prędkość ponad tą wartość obrotów (lub poniżej), szarpania nie ma bądź jest tak małe, że nie wyczuwalne. Ostatnio dodatkowo pojawiło się też lekkie szarpanie (sporadycznie) przy dodawaniu gazu. Ponadto od 2 tygodni świeci się kontrolka CHECK ENGINE, sygnalizująca błędy P300, P301, P302, P303, P304 - wypadanie zapłonów na wszystkich 4 cylindrach. Ostatnio wymieniałem świece (NGK) i rozrząd. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy i jak się zabrać w ogóle do tego? Dzięki z góry i pozdrawiam.