Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

BRIGGS & STRATTON QUANTUM XTE60 - rozrzad + zawory

valuss 24 Kwi 2012 15:23 6878 4
  • #1 24 Kwi 2012 15:23
    valuss
    Poziom 16  

    Czolem,

    Silnik jak w temacie.
    Zauważyłem coś dziwnego, a mianowicie pod koniec podczas suwu sprężania, kiedy tłok jest już blisko GMP, otwiera a raczej uchyla się delikatnie zawór wydechowy, po to by po chwili się gwałtownie zamknąć. Nie wiem czy jest to zachowanie normalne, nie chce niepotrzebnie otwierać silnika.
    No i pytanie nr 2. Jaki jest nominalny luz zaworowy w tym silniku ? Mowie o luzie miedzy trzonkiem zaworu a popychaczem. Chce dotrzeć zawory ale boje się, że skasuje mi się całkiem luz (oczywiście można zeszlifować trzonek - tylko ile??)

    0 4
  • #2 24 Kwi 2012 16:01
    39006
    Użytkownik usunął konto  
  • #3 24 Kwi 2012 21:05
    valuss
    Poziom 16  

    Rycho,

    Wielkie dzięki. Powiedz mi jeszcze, czy masz może jakiś service manual lub schemat do tego silnika ? Nie jestem pewien czy mam poprawna kolejność dokręcania śrub głowicy. Moment 23 Nm.

    Pozdr,
    Karol

    0
  • Pomocny post
    #4 25 Kwi 2012 05:26
    39006
    Użytkownik usunął konto  
  • #5 06 Wrz 2012 15:54
    valuss
    Poziom 16  

    Cała informacja i odpowiedz w postach powyżej.

    0