Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

BRIGGS & STRATTON QUANTUM XTE60 - rozrzad + zawory

24 Kwi 2012 15:23 8327 4
  • Poziom 16  
    Czolem,

    Silnik jak w temacie.
    Zauważyłem coś dziwnego, a mianowicie pod koniec podczas suwu sprężania, kiedy tłok jest już blisko GMP, otwiera a raczej uchyla się delikatnie zawór wydechowy, po to by po chwili się gwałtownie zamknąć. Nie wiem czy jest to zachowanie normalne, nie chce niepotrzebnie otwierać silnika.
    No i pytanie nr 2. Jaki jest nominalny luz zaworowy w tym silniku ? Mowie o luzie miedzy trzonkiem zaworu a popychaczem. Chce dotrzeć zawory ale boje się, że skasuje mi się całkiem luz (oczywiście można zeszlifować trzonek - tylko ile??)
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 16  
    Rycho,

    Wielkie dzięki. Powiedz mi jeszcze, czy masz może jakiś service manual lub schemat do tego silnika ? Nie jestem pewien czy mam poprawna kolejność dokręcania śrub głowicy. Moment 23 Nm.

    Pozdr,
    Karol
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 16  
    Cała informacja i odpowiedz w postach powyżej.