Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wyświetlanie odnośnika w komórce tabeli HTML

niejasna 25 Kwi 2012 12:46 3204 7
  • #1 25 Kwi 2012 12:46
    niejasna
    Poziom 7  

Witam !
    Chciałabym żeby odnośniki które są w pierwszej kolumnie wyświetlały się w tej różowej. Chodzi o to że : naciskam przycisk z pierwszej kolumny a zawartość się wyświetla w 2. Zbudowałam 1 dużą tabele. Bardzo proszę o pomoc. To ma być zrobione w html-u. Zaznaczam że jestem zielona w temacie :(

Wyświetlanie odnośnika w komórce tabeli HTML

0 7
  • #2 25 Kwi 2012 13:01
    orzel_ek89
    Poziom 9  

Troche niejasne jest Twoje zapytanie. Chcesz, zeby po kliknieciu w dany przycisk, wyswietlila ci sie jakas zawartosc w tabeli w komórce ktora zaznaczylas na rozowo? Jesli tak, to najprosciej bedzie zrobic druga strone taka sama, tylko z zawartoscia w komorce ktorej chcesz i podlinkowac pod dany link.

Czyli na stronie str1.html gdzie masz pusty srodek pod link piszesz: <a href="str2.html"> link do str2 </a>.

I jesli chcesz inna zawartosc klikajac na inny link to robisz nastepna strone i linkujesz.

Nie wiem czy o to chodzilo?

0
  • #3 25 Kwi 2012 13:11
    niejasna
    Poziom 7  

No dokładnie o to dziękuje ;-)) Jeszcze mam takie pytanie. Jeśli miałabym to wysłać komuś przez maila to musze mu podesłać wszystkie strony czy wystarczy tą jedną główną ?

0
  • #4 25 Kwi 2012 13:17
    orzel_ek89
    Poziom 9  

Wszystkie strony musisz wysłać. Oprócz tego, jeśli na stronie wrzucasz jakąś grafikę albo cokolwiek "z zewnątrz", to każdy z tych plików musisz wysłać. Najlepiej wrzuć sobie całą stronę (wszystkie podstrony itd) do jednego folderu i spakuj winrarem i wtedy wyślij mailem.

0
  • #5 25 Kwi 2012 13:30
    niejasna
    Poziom 7  

Coś mi dalej nie wychodzi. Mógłbyś spawdzić mój skrypt.

Kod: html4strict
    Zaloguj się, aby zobaczyć kod

Dodano po 46 [sekundy]: