Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Lakierowanie samochodu...

kiper 07 Sty 2005 21:26 52591 19
    kiper
    Poziom 15  
    panowie jestem laikiem w sprawahc malowania a jak otworzyłem stronę z akcesoriami do malowania to niewiedziałem co z czym ,jakies utwardzacze utleniacze itd
    poradzcie mi jak i czym pomalować poldka chce mu zrobić ładny niebieski lub perłowy metalic, i co do tego użyć krok po kroku

Dodano po 23 [minuty]:

te MODERATOR przez duze M lakierowac to można paznokcie , a samochód to sie MALUJE
    Łokasz
    Poziom 16  
    Witam. A jak wygląda stara powłoka? Było coś spawane lub przygotowywane już?
    kiper
    Poziom 15  
    nie no zdarte do gołej blachy i zaszpachlowane
    przygotowane gruntownie tylko co dalej , jak ?
    Łokasz
    Poziom 16  
    Witam. A więc gołe blachy powinny być zagruntowane i pźniej poszpachlowane. Następnie po wyprowadzeniu kształtów maluje sie wszystko podkładem i matuje papierem na mokro (800). Następnie kładzie sie baze i po odczekaniu az rozpuszczalnik odparuje kładzie się lakier bezbarwny. Po całkowitym wyschnieciu powłoki mozna zmatować ewentualne niedociągnięcia papierem wodnym (2000) i wypolerować. Pozdrawiam
    manta
    Poziom 39  
    Do akrylu może ta technologia się sprawdzi ale w metaliku to zginiesz w porach i efekt mierny szkoda kasy na mat. popracuj w akrylu wg. tech. powyższej co po nałożeniu grubszej warstwy daje ci możliwości obróbki polerskiej.

Dodano po 14 [minuty]:

Do akrylu może ta technologia się sprawdzi ale w metaliku to zginiesz w porach i efekt mierny szkoda kasy na mat. popracuj w akrylu wg. tech. powyższej co po nałożeniu grubszej warstwy daje ci możliwości obróbki polerskiej.
    kobol
    Poziom 12