Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
TermopastyTermopasty
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

vw passat b4 1,9 tdi 1995r spadek napięcia

26 Kwi 2012 20:03 2103 5
  • Poziom 17  
    Witam,w trakcie montażu alarmu Steeli men ,po podłączeniu czujników drzwiowych [przez trzy diody celem separacji wejść-klapa,drzwi tył klapa],pedału stopu,syreny,kierunkowskazów,zasilanie,stacyjka ,wszystko w porządku-zacząłem czyścić styki bezpiecznikowe wyjmując je kolejno i pryskając kontaktem,padł mi zegarek,oświetlenie kabiny[na zasilaniu ok3,5V],brak reakcji na czujniki drzwiowe i samoczynne wyzwalanie alarmu[bezwładnościowy działa prawidłowo].W opisie znalezionym w sieci zaleca się wyłączenie czujnika spadku napięcia. Dodadkowo zablokował się centralny [brak reakcji na kluczyk drzwi poza kierowcą]-podanie 12V na przewody zielony i szary [otwórz-zamknij] bez rezultatu.Nie podłączone jeszcze sterowaniem zamkiem centralnym,odłączone diody alarm uzbraja się i rozbraja prawidłowo.
    Pytanie brzmi:
    Co to jest czujnik spadku napięcia w wydaniu vw, gdzie go znaleźć i jak wyłączyć.
    Czy pozostawienie samochodu na światłach mogło spowodować zadziałanie w.w zabezpieczenia i czy po naładowaniu akumulatora wszystko wróci do normy.
    Czy wyłączanie bezpieczników mogło spowodować taką usterkę a jeśli tak to jak ją usunąć.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • TermopastyTermopasty
  • Moderator Samochody
    Wziąłeś się za montaż alarmu nie mając zielonego pojęcia o elektryce? Chyba żartujesz.
    chru napisał:

    Czy pozostawienie samochodu na światłach mogło spowodować zadziałanie w.w zabezpieczenia i czy po naładowaniu akumulatora wszystko wróci do normy.

    Jakiego zabezpieczenia? Akumulator najwyraźniej "zdechł" i tyle - zbyt niskie napięcie dla prawidłowego działania odbiorników.
  • TermopastyTermopasty
  • Poziom 17  
    Akumulator o napięciu 12,26 ,kręci jest wszystko poza zasilaniem oświetlenia ,zegarka i centralnego [co do umiejętności to daję sobie radę w naprawie robotów przemysłowych o szkole nie wspominając więc jeśli jesteś wróżem i na odległość zdiagnozowałeś padnięty akumulator to jestem pełen podziwu za umiejętności ,jeśli nie masz rady to po prostu nie pisz szkoda Twojego czasu.
    temat nadal aktualny-pozdrawia arekchru.
  • Pomocny post
    Moderator Samochody
    chru napisał:
    Akumulator o napięciu 12,26 ,

    Więc co to za lamerskie, zacytowane przez mnie Twoje pytanie, odnośnie naładowania akumulatora?
    Cytat:
    kręci jest wszystko poza zasilaniem oświetlenia ,zegarka i centralnego [co do umiejętności to daję sobie radę w naprawie robotów przemysłowych o szkole nie wspominając

    A wyłożyłeś się na bezpieczniku nr. 21 ( 15A, niebieski, przedostatni). Więc co Ty z tymi robotami robisz? Odkurzasz? Samo zapoznane ze schematem, ogólnie dostępnym w sieci naprowadziło by na trop. Nie ma tam czegoś w rodzaju odpowiednika BSI z francuzów, usypiającego elektrykę (nie ta era).
  • Poziom 17  
    Za radę o bezpieczniku nr 21 dziękuję i sprawdzę, jeśli sprawdzisz czasy pisania postów to widać że ,było już ciemno i cokolwiek do zrobienia było problemem,gdybym miał schemat ,a nie posiadam ,to żadna filozofia [roboty też odkurzam i nawet myje,należy to do standardowych czynności w trakcie "tpm"]
    temat nadal aktualny pozdrawiam-arekchru
  • Poziom 17  
    Witam, idąc tropem wyznaczonym przez "robokopa" sprawdziłem obwody podpięta do skrzynki bezpiecznikowej ,niespodzianka czaiła się zaraz pod nią,skrętka przewodów którą ruszyłem w trakcie upychania alarmu[dlatego na bezpieczniku sprawnym było napięcie szczątkowe].Zaciśnięta poprawnie i zaizolowana uzdrowiła autko dzięki za pomoc i szybkie odpowiedzi ,pozdrawiam -arekchru