Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problemy z chłodzeniem w Voyager r.96 3.3 V6

PrykVoyager 28 Kwi 2012 10:47 2309 0
  • #1
    PrykVoyager
    Poziom 1  
    Witam serdecznie posiadam auto.
    Chrysler Voyager 3.3 V6 r96
    Jestem z niego bardzo zadowolony bowiem jak na swoje latka trzyma się bardzo dobrze. Nie mniej jednak pojawiły się pewne problemy w ostatnich dniach i trudno jest mi rozwiązać je.

    Autko ma tendencję do przegrzewania się i to całkiem konkretnie. Chodzi o układ chłodzenia silnika.
    Temperatura jest trzymana bardzo ładnie w okolicy środkowego wskazania na wskaźniku temperatury, Jednak po uruchomieniu nawiewu wewnętrznego na najwyższe obroty lub załączeniu obiegu zamkniętego kabiny i uruchomieniu klimatyzacji z największymi obrotami wentylatorów, temperatura układu chłodzenia silnika drastycznie wzrasta.
    Wentylatory na chłodnicy nie obracają się tylko dziwnie drgają.
    Wyłączeni silnika i ponowne załączenie powoduje uruchomienie wentylatorów i pracują one z maksymalną prędkością po czym ponownie się rozłączają i zaczynają dziwnie drgać, a temperatura ponownie wzrasta.

    Po dobowym odpoczynku auta w garażu, wszystko wróciło do normy, fakt nie uruchamiałem kabinowych wentylatorów na maksymalne obroty i nie załączałem klimatyzacji, ale wentylatory na chłodnicy pracowały poprawnie i utrzymywały temperaturę w przedziale prawidłowym czyli połowa wskaźnika temperatur.
    Dodatkowo od pewnego czasu nie działa mi tempomat i klakson ale to pewnie jest winą wypięcia jakiejś kostki. Zauważyłem też brak bezpieczników w pewnych opisanych miejscach i chyba przekaźnika w puszkach z elektryką pojazdu bowiem dopiero teraz były otwarte prze ze mnie, od momentu zakupienia pojazdu.
    Czy ktoś z użytkowników lub forumowiczów zetknął się z taką przypadłością? i jest w stanie mi pomóc. Z góry dziękuję za pomocną dłoń.
  • Relpol przekaźniki