Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Telewizja satelitarna kilka pytań odnośnie podłączenia

bartoszKSSG 29 Kwi 2012 10:02 1957 6
  • #1 29 Kwi 2012 10:02
    bartoszKSSG
    Poziom 8  

Witam kolegów! mam mały problem odnośnie TV. Sytuacja wygląda tak, że szukam dla babci telewizji i wybór padnie prawdopodobnie na cyfrowy polsat na karte. Do rzeczy: babcia mieszka z ciotką, ciotka ma podłączony cyfrowy polsat i zastanawiałem się żęby rozgałęzić kabel i pociągnąć do babci, i to powinno działać. Ale jest jeden problem, od grudnia ciotka przechodzi na N na karte, i czy to by działało, babcia na polsacie ciotka na ence z jednego talerza. Jestem zielony i nie specjalnie się znam. Jest też taka możliwość że kupie "N" bo posiadam do niej talerz i babcia będzie niezależna.

• Pomocny post
    #3 29 Kwi 2012 10:25
    wqq
    Poziom 21  

Witam

Co babcia chce oglądać? Może słuszną alternatywą było by podłączenie babci cyfrowej telewizji naziemnej poczytaj http://www.telewizja-cyfrowa.com/

Co do instalacji wystarczy jedna antena z tym że trzeba wymienić Konwerter SAT TWIN z którego jeden kabel podłączasz do cioci drugi ciągniesz do babci.
    Moim zdaniem to co napisałem na początku było by lepszym rozwiązaniem.

Pozdrawiam

• #4 29 Kwi 2012 10:26
    bartoszKSSG
    Poziom 8  

dokładnie tak, tylko że na moje myślenie chciałem poprostu kabel rozgałęzić, a widzę że będzie trzeba kupic konwerter.

Kupiłem babci nowego samsunga LCD z mpg4, więc tuner zbędny, wiem że z cyfrowej to sygnał by łapał ze stacji Jemiołów. Co do cyfrowej ma nowy telewizor to kupie jej cos na kartę niech poogląda sobie chociaż

• Pomocny post
    #6 29 Kwi 2012 10:28
    pebertus
    Poziom 9