Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak Przyśpieszyć Ściąganie Plików Torrent ?

mateuszo99 30 Kwi 2012 15:52 2826 12
  • #1 30 Kwi 2012 15:52
    mateuszo99
    Poziom 12  

    Witam. Mam pewien problem co do uTorrent.
    Polega on ta tym, ze nie mogę znaleźć nowych Trackerow.
    I nie za bardzo umiem go skonfigurować.
    Prosze o podanie szczegółowych ustawień tego programu.
    I podanie listy Tackerow...

    Mam Internet 2 mg/s
    A jak sie pobiera z uTorrent to jest 9.0 kB/s...
    Pozdrawiam, Mateusz.

    0 12
  • #2 30 Kwi 2012 16:06
    Bródka
    Poziom 39  

    Masz własne publiczne ip ?
    Jakiego masz dostawce internetu ?
    W internecie masz pełno publicznych i prywatnych trackerów, te drugie zwłaszcza zagraniczne gwarantują wysokie transfery choć przy twoim intranecie nawet na publicznym powinieneś mieć te 250KBajtów/s co oczywiście jest zależne od wielu czynników

    0
  • #5 30 Kwi 2012 16:39
    linuks
    Spec od komputerów

    Jak masz ruter to odblokuj jakiś port (najlepiej powyżej 50000 ) i ustaw ten port w µtorrent.
    Prędkość pobierania zależy od liczby sedów i prędkości udostępniania.
    Listy trackerów ci nie podam bo używam µtorrent i to starą wersję 1.6 do linuksa a chyba nie o to ci chodzi.
    Jak Przyśpieszyć Ściąganie Plików Torrent ?

    0
  • #6 30 Kwi 2012 16:44
    mateuszo99
    Poziom 12  

    linuks napisał:
    Jak masz ruter to odblokuj jakiś port (najlepiej powyżej 50000 ) i ustaw ten port w µtorrent.
    Prędkość pobierania zależy od liczby sedów i prędkości udostępniania.
    Listy trackerów ci nie podam bo używam µtorrent i to starą wersję 1.6 do linuksa a chyba nie o to ci chodzi.



    Ok... Ale jak odblokować jakiś prot ? :D

    bo nie ogarniam ;/

    0
  • #7 30 Kwi 2012 16:44
    Bródka
    Poziom 39  

    mateuszo99 napisał:
    Mam własne IP.
    Neostrada tp.

    Wiec przekieruj porty utorrenta na routerze

    Co do listy trackerow to mylisz tracker z wyszukiwarkami chyba, zamknięte trackery wymagają rejestracji i zaproszeń
    mateuszo99 napisał:
    Prędkość dociera do 150 kB/s

    Po otwarciu portu dla utorrent powinno byc szybciej

    Dodano po 22 [sekundy]:

    mateuszo99 napisał:
    Ok... Ale jak odblokować jakiś prot ? :D

    bo nie ogarniam ;/

    Jaki masz router ?

    0
  • #8 30 Kwi 2012 16:51
    mateuszo99
    Poziom 12  

    Ok pert już odblokowałem, ale możesz jaśniej mi to wytłumaczyć krok po kroku bo nie mam głowy w tych sprawach...Najlepiej jeśli napisałbyś mi na gg 38808655 (jeśli masz)

    0
  • #9 30 Kwi 2012 16:58
    linuks
    Spec od komputerów

    Ruter TP-link
    Jak Przyśpieszyć Ściąganie Plików Torrent ?
    Przy innym ruterze powinno być podobnie.

    0
  • #11 30 Kwi 2012 17:01
    mateuszo99
    Poziom 12  

    Tak. Podobne mam.

    0
  • #12 30 Kwi 2012 17:02
    Bródka
    Poziom 39  

    mateuszo99 napisał:
    Tak. Podobne mam.

    Pokaż screen z ustawień

    0
  • #13 18 Maj 2012 22:22
    mateuszo99
    Poziom 12  

    Dzięki juz rozwiązałem problem

    0