Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Automatyk - jak się rozwijać.

Initial 01 May 2012 00:33 3067 16
phoenixcontact
    Initial
    Level 9  
    Witam

Chciałbym prosić forumowiczów o pomoc. Jestem studentem pierwszego roku automatyki i robotyki (wydział mechaniczny) W związku zbliżającymi się wakacjami mam do was pytanie - co mogę zrobić przez wakacje by załapać jakiegoś doświadczenia w zawodzie automatyka? Po pierwszym roku studiów i LO raczej nic konkretnego nie potrafię - no chyba że policzyć całkę/kratownice :) Czy firmy praktykują przyjmowanie kompletnie zielonych ludzi do pomocy np. przy liniach produkcyjnych? Jest jakakolwiek możliwość znalezienia miejsca gdy mógłbym podłapać trochę praktyki? Moglibyście coś poradzić ?
  • phoenixcontact
    jankolo
    R.I.P. Meritorious for the elektroda.pl
    tymon_x wrote:
    Programować...

Nie rób sobie żartów i nie myl automatyka z programistą.
  • phoenixcontact
    tymon_x
    Level 30  
    jankolo wrote:
    tymon_x wrote:
    Programować...

Ale na pewno nie zaszkodzi. Może podłapać skill w AutoCAD (lub jakiś darmowy odpowiednik) albo coś podobnego poza pracą w wakacje.

Jeśli masz możliwość odbycia pracy w "zawodzie", nawet za grosze, to skorzystaj oferty. Bo większość studentów ma jakąś tendencję do odbycia tylko obowiązkowych praktyk, najlepiej w punkcie ksero...

na początku coś niszowego, czyli produkcja, potem jak oswoisz z oprogramowaniem dla automatyków i projektowaniem, to już jakiś staż. I jak dobrze pójdzie, nie będziesz kolejnym narzekającym studentem na brak pracy po studiach :P Chwała Ci, że tak już myślisz na pierwszym roku.
    Initial
    Level 9  
    tymon_x wrote:

Jeśli masz możliwość odbycia pracy w "zawodzie", nawet za grosze, to skorzystaj oferty. Bo większość studentów ma jakąś tendencję do odbycia tylko obowiązkowych praktyk, najlepiej w punkcie ksero...