Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.
itemscope itemtype="https://schema.org/QAPage"

Passat 1,9 TDi pd, błędy nie wiadome skąd

01 Maj 2012 23:21 7210 17
  • Passat 1,9 TDi pd, błędy nie wiadome skąd

    #1
    Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    #2
    Moderator na urlopie...

    W CAN-ie będzie się darł, jeśli nawet w innym systemie będziesz miał uszkodzoną wiązkę. Masz jakieś numery tych kodów usterek? Ja odłączył bym mu aku i spróbował ponownie...

    1
  • #3
    Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    #4
    Moderator na urlopie...

    Jeszcze mi powiedz, jaką skrzynię tam masz DSG czy 6-biegową? Silnik dla pewności (BLS, BCK, BXE)? Najprawdopodobniej trza będzie szukać "na piechotę" i zaczął bym od prześwietlenia wiązki do skrzyni. To nie jest jakaś przekładka czasami? :D Może Ci się przydać:

    1
  • #5
    Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    #6

    Poziom 33  

    Może ECU grzebane, jeżeli jakiś niewprawny tuner pokopiował nie te bloki danych co trzeba, to mimo kodowania 00002 może się zachowywać jak aftomat .

    1
  • Pomocny post
    #7
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Grzebane wsady lub sterowniki nie te co w oryginale. Współczuję namierzania. Może ktoś fejsami typu tacho lub podobnymi dzialał. Teraz nie dojdziesz. Zapodałbym nowe wsady. Podaj rocznik autka. Zobacz, czy widzi prawidłowy VIN. Czy czasem nie ma typowych krzaczków.

    1
  • #8
    Użytkownik usunął konto  
  • #10
    Użytkownik usunął konto  
  • #11

    Poziom 33  

    Н'е за что :)

    0
  • #12
    Poziom 42  

    Rosjanin po niemiecku , Niemiec po rosyjsku , wot siupriza!!!

    0
  • #13
    Admin grupy Samochody

    Can -na 00000 i potem na 00004-powinien "zatrybić"

    0
  • #14
    Użytkownik usunął konto  
  • #15
    Moderator na urlopie...

    Tak sobie pomyślałem :D

    zeimp napisał:
    To nie jest jakaś przekładka czasami? :D



    Coś mi tutaj nie pasuje z tą diagnostyką...

    Bardziej podchodziło by to pod opisy, które ja posiadam, hmm. Na przykład:
    -00947 Zwarcie z masą w wiązce przewodów, przekaźnik pompy hydraulicznej, komputer sterujący silnika/komputer sterujący zespołu napędowego/komputer sterujący skrzyni biegów.
    -00953 Automatyczne przełączanie skrzyni biegów (ręczna skrzynia biegów), sterowanie - sygnał obwodu prądu za wysoki.
    -01362 Włącznik klapy bagażnika zamknąć - F124
    Czy to anglik, czy nie, to elektrykę CZ mają taką samą. Prawe drzwi, to prawe, klapa to klapa - i w angliku i europejczyku... A te przewody w słupku całe? Komp widzi mikrostyk?

    0
  • #16
    Moderator Samochody

    zeimp napisał:

    Czy to anglik, czy nie, to elektrykę CZ mają taką samą. Prawe drzwi, to prawe, klapa to klapa - i w angliku i europejczyku...

    Oj - a przypadkiem nie robi różnicy master/slave?

    0
  • #17
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Nie mają takich samych softów. Zobacz co będzie jak dasz deskę od europy a komfort zostawisz anglię. Otwierasz drzwi pasażera z przodu a kontrolka - drzwi kierowcy się zapala. ;);)

    Dodano po 48 [sekundy]:

    Małosprytni mieszają wtedy w kabelkach. Sprytni we wsadach.

    0
  • #18
    Moderator na urlopie...

    Paweł, to w takim razie mam zbyt mało praktyki. Do tej pory nie spotkałem się z tym, że wskazania otwarcia drzwi się różniły. Inne sprawy jak najbardziej (np. szyby i ich sterowanie)... Młodziak ze mnie ;)

    0