Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Radio samochodowe Alpine 7293M nie gra, występuje samoczynne przewijanie kasety

08 Sty 2005 20:26 1697 6
  • Poziom 22  
    Cześć mam radyjko (model wymieniony w temacie), w którym jest następujący. Problem po włączeniu zasilania, gdy kaseta znajduje się w środku, to chwilę odtwarza a po ok 10s zaczyna się przewijać samo z siebie.
    Co może być tego przyczyną (czy mógł siąść układ od sterowania bo w tym radiu jest wszystko zautomatyzowane)?
    Z góry dziękuję za nadesłane odpowiedzi.
  • Admin grupy RTV
    Nie pamiętam tego mechanizmu, ale zaczołbym od sprawdzenia pasków, autostopu i czasami funkcja wyszukiwania utworów szfankuje-wyłącz ją jeśli jest włączona
  • Poziom 22  
    Cześć już chyba wiem co może być przyczyna tej usterki, a mianowicie chyba niesprawny jest układ jednorzędowy PU4724 jest to układ sterujacy całą pracą magnetofonu i problem tkwi w tym że nie można go znaleśc w sklepie i bardzo was prosze o pomoc w znalezieniu odpowiednika tego układu. Dzieki i Nara.
  • Poziom 16  
    Ma takie pytanie.Czy to jest radjo na kieszen?Bo mam Alpine 7283M 9kieszen) i niewiem jak sa wyprowadzone kable z kostki.szukalem juz wszeszie i nic nieznalazlem na www.studio24.prv.pl tez niema:(.Jezeli jest to radjo z kieszenia to muglbys mi rozrysowac lub rozpisac wyprowadzenia?z gory wielkie dzieki!
  • Poziom 22  
    Cześć juz ci wysyłam na forum plik z exela z opisem złączy jak tam zauważysz do wszystkich podpięcie zasilania jest jednakowe(piny 31,32 a mase to znajdziesz też tam znajdziesz) a głośniki również znajdziesz tam bez problemu jest wszystko opisane. A opis tych pinów jest na stronie www.studio24.prv.pl na tej na której ty szukałeś. Zdjecie które ci zamieszcze jest do takie same do opisów które ci wysłałem w exelu takie same.
  • Poziom 22  
    Mozliwe że napiecie jest takie samo jak z opisie kosci radia Alpine 7903MS mozna sprawdzić na zasadzie prob i błędów. Wejdz na strone www.studio24.prv.pl tam po lewej jest odnośnik do kablomania i po wciśnieciu jego wybierz pozycje złącza modeli z kieszeniami i tam na samym poczatku masz troszke podobne złącze popróbuj moze sie uda znaleść zasilanie na takich pinach jak tam opisują.