Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Jaka drukarka laserowa najlepsza?bo atramentowe to raczej nie opłaca sie

mateuszek3064 03 May 2012 16:34 12470 20
    mateuszek3064
    Level 11  
    Witam
    Chciałbym zasięgnąć rady. Jestem studentem(studiuje zaocznie i pracuje). Moja obecna drukarka hp 1510 ps (urzadzenie wielofunkcyjne) zaczyna mnie denerwować (ciagle problemy i zasychający drogi tusz komplet 150 zł) dlatego tez postanowiłem zakupic coś nowego.
    Drukuje niewiele przeważnie materiały na studia i prace, czasem coś do pracy czy tam jakieś dokumenty, zadarza się że np w okresie wakacyjnym drukarka od końca czerwca do października stoi nie używana i w przypadku tuszu no to zaschnięcie murowane.
    Drukuje same dokumenty czarno białe i zaczałem szukać po intenecie jak najtanszej w eksplatacji drukarki, drukuje niewiele i w dużych odstępach czasu.
    Prawdopodobnie zdecyduje sie na laserowa drukarke tylko teraz pozostaje wybór jaka?
    A i mam jeszcze kilka pytań czy toner wytrzyma przez długi okres i potem bedzie mozna drukowac bez problemów. I jakie drukarki maja najwydajniejsze i najlepsze tonery.
    Proszeo propozycje i pomoc w doborze
    jkbgajda
    Level 23  
    Ja polecam Ci drukarkę Brother HL-2035.Ma wydajny i dobry toner.Może drukować przez długi okres bez problemów.
    Pozdrawiam
    Anonymous
    Anonymous  
    mateuszek3064
    Level 11  
    szukałem dzisiaj cały dzień drukarki i chyba zdecyduje sie na samsunga ml1915 z wiecznym chipem nie trzeba wymieniać tonera jak sie skończy tylko proszek kupic za około 30 zł i dosypać to chyba bedzie najlepszy wybór jak dla mnie.
    jmg123
    Level 15  
    Poszukaj hp 1010.1018,1020 któreś z tego pełny toner gotowy na necie 14zl. Drukujesz i drukujesz. Samsung sie grzeje na maksa prawie każdy i pewno za 14 zl nie podrukujesz pozdrawiam
    r.10
    Level 14