Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Przyczepa kempingowa na działce, zasilanie..

StaSic 04 Maj 2012 14:08 7883 10
  • #1 04 Maj 2012 14:08
    StaSic
    Poziom 2  

Witam.
    Od niedawna posiadam przyczepę kempingowa która kupiłem gdzieś na szrocie.
    Środek bardzo ładny, zadbany i w ogóle.
    Przyczepa stanęła na działce, lecz jest problem gdyż nie ma tam prądu.
    Moje pytanie jest takie czy można podłączyć akumulator samochodowy jako źródło zasilania (np oświetlenie w przyczepie, radio) i w jaki sposób to najlepiej rozwiązać, czy przez wtyczka taką jak do auta obok haka, czy może jakieś obejście?

Nie znam się na elektryce więc liczę i proszę o pomoc.
    Pozdrawiam

0 10
  • #2 04 Maj 2012 22:49
    ankowalik
    Poziom 24  

Nie ingeruj w auto!
    Kup akumulator + prostownik
    Przyjeżdżasz na działkę z naładowanym aku. podłaczasz nawet przy pomocy
    najbardziej dziwacznej wtyczki np typu ĄĘCZ-24,6(lambda) wersja turbo i wszysko gra. Po skończonym "działkowaniu" Wyjeżdżasz SPRAWNYM autem z rozładowanym
    aku. do domu. I td. i tp. i td ......... :D :D :D :D :D Alleluja!
    andre

0
  • #3 04 Maj 2012 23:13
    Witold5
    Poziom 30  

Jeżeli masz w aucie gniazdo przy haku, możesz tam się podpiąć.

0
  • #4 05 Maj 2012 00:05
    StaSic
    Poziom 2  

no też tak właśnie myślałem, (mowa o akumulatorze i prostowniku) tylko teraz pytanie czy wszystkie przyczepy mają taki sam układ układ kabli we wtyczce?

0
  • #5 05 Maj 2012 06:52
    ankowalik
    Poziom 24  

Przy pomocy voltomierza znajdziesz napięcie w gnieździe auta.
    A przy pomocy omomierza rozpracujesz instalację przyczepy.
    Ale branie energii z auta to ewentualny start na "pych" :cry:

0
  • #6 05 Maj 2012 22:57
    Witold5
    Poziom 30