Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Gaśnie silnik w czasie jazdy Astra 1.4 Benzyna

09 Sty 2005 12:06 9064 16
  • Poziom 12  
    Witam jestem młodym kierowcą i się dopiero ucze co i jak.
    Problem mam taki. Ople Astra 1.4 l rok 93 (benzyna) gaśnie mi w czasie jazdy.Poczym ponownie nie moge go zapalić i musze odczekać od 1 minuty do 5 minut. Niemam pojęcia co się dzieje. Jak zawsze stoi dłuzej to sie odpala dobrze gdy pojade z 5-10min gasnie poczym historia lubi sie powtorzyć. Prosze o pomoc o robić gdzie czynić
  • Spec od samochodów
    Należy posprawdzać wszystkie połączenia elektryczne w komorze silnika, a zwłaszcza na aparacie zapłonowym i czujniku temp. silnika. Auto z gazem, czy bez ?

Pozdrawiam.
  • Poziom 12  
    jesli auto bez gazu to podejrzewam albo instalacje elektryczną (mam na mysli zapłon lub pokladowy kom.- własciwie może miec jakiś błąd) albo w baku jest rurka ssąca powietrze kiedy to paliwo jest pobierane do motora możę być własnie ona zatkana już miałem taki przypadek. no jesli jest to auto na gaz to zdecydowanie elektryka. powodzenia
  • Poziom 12  
    Autko jest tylko na benzyne. A co do paliwa czy ruyrka zapowietrzona to też być może cięzka sprawa jutro chyba do elektryka sie przejade
  • Pomocny post
    Poziom 18  
    objaw typowy dla opla 1.4 jest to modul zaplonowy znajdujacy sie kolo cewki zaplonowej wiem z wlasnego doswiadczenia mialem juz kilka takich przypadkow pozdrawiam marek
  • Poziom 12  
    Dzięki bardzo poszukam może coś na szrocie dostane pozdrawiam
  • Poziom 18  
    polecam sie na przyszlosc
  • Poziom 10  
    Witam!
    Miałem podobny problem. Wymieniłem moduł i nic. Padnięty był czujnik halla w aparacie zapłonowym. Koszt nowego z wymianą i ustawieniem zapłonu ok. 160 zł.
    Pozdrawiam
  • Poziom 18  
    stary znajdz w tym aucie czujnik halla powodzeia!!!!!!!!!!

Dodano po 20 [sekundy]: