Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Polonez - układ kierowniczy - problem

TXXXX 09 Sty 2005 13:29 3537 6
  • #1 09 Sty 2005 13:29
    TXXXX
    Poziom 11  

    podczas postoju i szybkich ruchów na przemian lewo prawo kierownica słyszalne sa stukania, wystepuja tez luzy, chcioalem je zredukowac regulacja na wsporniku gdy go podkrecilem w sposób ze podszedl do gory luzy sie zwiekszyly ale nie dragal gora dol, gdy podkrecilem ze zszedl w dol to drgal gora doli luzy zmniejszyly sie, te przypadki moga byc odwrotne juz nie pamietam z tym podkrecaniem kiedy drgal no ale sam fakt nie powinno tak byc - prosze o rady i odpowiedz, dzieki, o odp prosze na txxxx(malpa)tlen.pl

    0 6
  • #2 09 Sty 2005 13:41
    cobraa
    Poziom 27  

    Bardzo chatyzny opis !! opisz jeszcze raz a dokladnie co sie dzieje i co zrobiles oraz jaki to polonez. Napewno nie ma byc zadnych luzow na galkach i na wsporniku a przekladnia tz luz jest regulowanyna przekladni z gory ( klucz 19 i srubokret)

    0
  • #3 09 Sty 2005 18:01
    P.Artek
    Poziom 21  

    Najprawdopodobniej wybity wspornik z prawej strony(nowy ok 30-40zl)i zadne ustawianie nie pomoze,galki tez sprawdz.Jesli chodzi o przekladnie nie dokrecaj zbytnio bo mozesz miec przykra niespodzianke podczas jazdy,zablokuje ci sie kierownica.

    1
  • #4 10 Sty 2005 23:18
    guciioo
    Poziom 15  

    Sprawdz sobie układ kierowniczy prostym sposobem zaczynajac od gałek skończywszy na wsporniku i kolumnie kierowniczej. Do tego potrzebne są dwie osoby jena szarpie kierownica krutkimi ruchami prawo lewo a druga osoba łapie za drązki i reką wyczówa jaki jest luz na gałkach kierowniczych. A jesli chodzi o wspornik i kolumne to ustaw koła na prosto i szarpnij gura duł a wtedy bedziesz wiedział co masz do roboty czy końcówki czy wspornik lub kolumne do regulacji.

    0
  • #5 15 Sty 2005 12:25
    jozgaw
    Poziom 15  

    wspornik można jeszcze zregenerować kiedyś były takie komplety naprawcze ale czy to warto. Na wsporniku niema żadnej regulacji.

    0
  • #6 15 Sty 2005 23:27
    ArturFuzzi
    Poziom 10  

    Rozumię, że regulacja objęła kolumnę. Wtym samochodzie nic innego nie da się regulować. Jak to jest kolumna to może być łozysko, albo nie było posmarowane i ślimaczek się wytarł. W każdym przypadku jest realne, że zrobisz sobie kuku. Z kierownicą nie ma żartów.

    0
  • #7 21 Sty 2005 19:02
    ##FeniX##125***
    Poziom 12  

    miałem to samo w fiacie125p na 99% któryś sworeń do wymiany

    0
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo