Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Astra G Isuzu 1.7TD Alternator

07 Maj 2012 13:58 4882 3
  • Poziom 2  
    Mam pytanie czy to możliwe, ale po kolei:
    Pod sklepem przy uruchomieniu silnika brak wspomagania kierownicy. Podjechałem pod dom zgasiłem i zapaliłem kilka razy, to samo pasek cały więc do mechanika i stwierdzenie że to alternator.
    Wymiana na nowy, ale po wymianie dzwoni do mnie i mówi że nie odpala bo poszedł komputer pompy, immobi więc wymienił "pestkę" w kluczu i moduł immobi, a na dodatek poszedł moduł od klimatyzacji. Zaznaczę, że przyznał się, gdy podpinał się w celu sprawdzenia błędów spalił sobie płytę komunikatora.
    Więc pytanie czy to możliwe żeby tyle rzeczy poszło, czy to czasem nie wina mechanika, przecież przyprowadziłem tylko z uszkodzeniem alternatora???
    Jak udowodnić winę (dodam że po wymianie alternatora na 100% grzebał jeszcze w bezpiecznikach).
    Proszę o odpowiedź bo to mnie kosztowało 2000 zł.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 11  
    Może podczas naprawy zrobił zwarcie i popalił troche rzeczy pewności nie ma .
    Wiadomo że się nie chce przyznać.
    Inny mechanik lub jakiś rzeczoznawca może pomóc ale czy to sie będzie opłacało?
    tego nikt niewie
  • Poziom 35  
    alojzy1993 napisał:
    Może podczas naprawy zrobił zwarcie i popalił troche rzeczy pewności
    Gościu ogarnij sie , a nie pisz takich dyrdymałów. Bo nie wiadomo co jest grane, a Ty wyrokujesz.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Kolego, bez obejrzenia auta i uszkodzonych elementów nie odważyłbym się niczego wyrokować. Toteż temat zamykam.