UserForm1
Wartość/Szanse na powodzenie: W polu wartość wpisywana jest kwota - jak zrobić, żeby po wpisaniu liczby, automatycznie formatowałaby się ona 0000,00 ZL? W przypadku pola Szanse na powodzenie - liczba automatycznie formatowana do procentów.
Komentarz: Czy można wprowadzić automatyczne zawijanie tekstu?
UserForm3
Zakładka Inwestycje/Projekty
Jednocześnie działa tylko jeden filtr. Czy jest możliwość, aby dane były segregowane w/g więcej niż jednego pola?
Zakładka Szczegóły
Po wybraniu w zakładce Inwestycje/Projekty interesujących nas danych klikamy wybierz i przechodzimy do szczegółów. Tu wyświetlają nam się zapisane dane. Chciałbym, aby na tym etapie móc ewentualnie edytować dany projekt i po kliknięciu zapisz, dany projekt by się zaktualizował. Tylko nie mam pojęcia jak to zrobić. Może przez inputbox?
Znalazłem takie rozwiązanie: http://www.excelforum.pl/topics3/edycja-rekordow-listbox-przy-pomocy-textbox-vt17724.htm
Tylko nie wiem, jak to zmienić w kontekście mojego formularza.
Wartość/Szanse na powodzenie: W polu wartość wpisywana jest kwota - jak zrobić, żeby po wpisaniu liczby, automatycznie formatowałaby się ona 0000,00 ZL? W przypadku pola Szanse na powodzenie - liczba automatycznie formatowana do procentów.
Komentarz: Czy można wprowadzić automatyczne zawijanie tekstu?
UserForm3
Zakładka Inwestycje/Projekty
Jednocześnie działa tylko jeden filtr. Czy jest możliwość, aby dane były segregowane w/g więcej niż jednego pola?
Zakładka Szczegóły
Po wybraniu w zakładce Inwestycje/Projekty interesujących nas danych klikamy wybierz i przechodzimy do szczegółów. Tu wyświetlają nam się zapisane dane. Chciałbym, aby na tym etapie móc ewentualnie edytować dany projekt i po kliknięciu zapisz, dany projekt by się zaktualizował. Tylko nie mam pojęcia jak to zrobić. Może przez inputbox?
Znalazłem takie rozwiązanie: http://www.excelforum.pl/topics3/edycja-rekordow-listbox-przy-pomocy-textbox-vt17724.htm
Tylko nie wiem, jak to zmienić w kontekście mojego formularza.