Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Chrysler Voyager 2.8 CRD Dlaczego nie odpala jak pradziwy diesel ?

10 Maj 2012 22:12 6846 5
  • Poziom 8  
    WITAM.
    Opiszę bardzo dziwny problem jaki mam w swoim autku Chrysler Voyager 2.8 CRDI
    Zaznaczam że jest 10.05.2012 i jest bardzo ciepło ( około 25 C )
    Wkładam kluczyk do stacyjki , przekręcam na pierwszą pozycję , następnie na zapłon , zapalają sie wszystkie potrzebne kontrolki z świecami żarowymi i po 3 sekundach gasnę świecę żarowe i odpalam auto. Tradycyjne odpalenie DIESLA - PRAWDA ? Voyager nie odpala ! Mogę kręcić i kręcić................ - nie odpali.
    Ale opiszę teraz właśnie tą dziwną sytuację.
    Wkładam kluczyk do stacyjki i od razu ,natychmiast w pół sekundy przekręcam od razu na rozruch ( wiem że tak nie można i nie wolno bo można immobiliser uszkodzić, a przede wszystkim stacyjka sie zaraz rozleci... ) ale auto odpala !!!
    Po natychmiastowym przekręceniu i nie czekaniu na świece żarowe - auto odpala !!!
    A normalnie , tak jak powinno sie odpalić diesla - nie odpala !
    Gdzie jest przyczyna ?
    Co jest powodem takiej zagadki ?

    Sprawdziłem świece żarowe - sprawne, działają.
    Sprawdziłem zawór zwrotny na listwie - sprawny ( test czy nie leci paliwo z króćca po zdjęciu wężyka )
    Sprawdziłem elektrozawór na pompie - sprawny

    Jest to dobra zagadka dla mnie .
    Bardzo proszę o pomoc - co to się stało i gdzie jest przyczyna .
  • Poziom 2  
    Cześć daneks1976, przyłączam się do Twojego pytania.
    Mam dokładnie to samo i zaczyna mnie to wpieniać :cry:

    Takim zapalaniem przez ostatni rok to mi prawdopodobnie aku siadł (opad masy czynnej).

    daneks1976 jakbyś od czasu swojego posta poradził sobie z tym problemem to proszę Cię o podsunięcie rozwiązania tego problemu.

    Pozdrawiam

    IKe
  • Pomocny post
    Poziom 8  
    Witam ponownie
    Ja sprawdziłem wszystko - poprostu wszystko ........
    Co sie okazało - WTRYSKIWACZE
    Te silniki ( wtryski ) są bardzo ale to bardzo czułe na liche paliwo.
    ( zregenerowałem -) wtryski - koszt regeneracji 4 sztuk 2500 zł
    Wymieniłem filtr paliwa ( z boku przy zbiorniku paliwa ) - raz do roku BARDZO WAZNE
    Jesli masz identyczne objawy to na 100% są to wtryski
    Mysle ze pomogłem bo mnie nikt nie odpisał
  • Poziom 6  
    Czy jest to auto z modułem skandynawski ( wersja skandynawska )??
  • Poziom 8  
    Witam ponownie
    Teraz juz nie odpowiem poniewaz auto sprzedałem w sierpniu
    Wiem ze sprowadzony był z Belgi od 1 własciciela a ja byłem 1 włascicielem w Polsce
    Po czym mógłbym wiedzieć czy to wersja " skandynawska " ???
  • Poziom 2  
    Witam.
    Mam ten sam problem.
    Nie mogę tylko zrozumieć dlaczego odpala kręcąc bez użycia świec.