Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

WSH-205 + GS-424 "Adam" - buczenie Phono

1mentos 11 Maj 2012 16:02 7271 18
  • #1 11 Maj 2012 16:02
    1mentos
    Poziom 11  

Witam,

Prosiłbym kogoś uprzejmego o pomoc/radę/sugestie jak w temacie bo nagrzebałem się w sieci i nic właściwie nie znalazłem.
    Nie znam się na elektronice ale lubię grzebać w różnych rzeczach i trochę nad wzmacniaczem popracowałem (np. ogólne czyszczonko, wymiana traf na nowe oryginalne bo udało mi się znaleźć nielutowane, naprawa podświetleń, nowe gniazda: głośników, RCA i 230V, wsadziłem nowe nóżki, w servisie eliminacja mocniejszych szumów na jednym kanale) a więc kilka usterek zostało już usuniętych i ogólny wygląd/praktyczność zyskały. Została jedna niewielka usterka o ile to w ogóle usterka.