Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

problem z ODPALANIEM VW LT 2.5 TDI

11 Maj 2012 18:14 5187 15
  • Poziom 8  
    witam.mam problem z VW LT 35 2,5 tdi. Jak się rozgrzeje to gaśnie a potem cięzko go odpalić. Po podłączeniu pod komputer stwierdzono nastawnik pompy. Pompa została zmieniona tj. i filtr paliwa. Przejechałem 300 km. po zmianie pompy i objawy się powtórzyły. CO JEST GRANE.MOŻE KTOŚ POMÓC.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 39  
    anton3130 napisał:
    Po podłączeniu pod komputer stwierdzono nastawnik pompy. Pompa została zmieniona

    Diagnozę kompem robił warsztat czy sam podłączałeś.
    Pompę wymieniał warsztat czy ty sam.
  • Poziom 8  
    wszystko robił warsztat , rozrząd sprawdzany przez 2 warsztaty, po wymianie pompy kiedy problem się pojawił ponownie pojechałem do innego elektryka w celu sprawdzenia. Nic nie wykryto.
  • Poziom 39  
    anton3130 napisał:
    wszystko robił warsztat
    Istnieje coś takiego jak reklamacja.
    Jeżeli rzeczywiście taką diagnozę postawił warsztat i wykonał naprawę według własnej diagnozy montując pompę wtryskową swoją (nie przywiezioną przez ciebie) to reklamuj usługę i czekaj na pozytywną odpowiedź. Ale znzjąc życie chyba tak idealnie jak napisałem to nie było.
  • Poziom 8  
    pompę to ja załatwiałem i zawoziłem gdyż nowa albo regeneracja kosztuje więc załatwiłem używkę. Warsztat twierdzi że znowu pompa siedzi.Ale po mojej konsultacji z innym mechanikiem dowiedziałem się że nastawnik pompy może świrować też np. z winy komputera przewodów paliwowych , itd. Sam już nie wiem co robić. Ayto ma przejechane 360tyś a jak wiadomo LT z motorem 2.5 TDI śmiga spokojnie bez awarii jeśli się dba do 800tyś.Jeśli ktoś miał podobny problem z takim motorem proszę o radę jak usunąć usterkę
  • Poziom 39  
    anton3130 napisał:
    pompę to ja załatwiałem i zawoziłem
    No i tu jesteś pogrzebany.
    anton3130 napisał:
    więc załatwiłem używkę.
    Jesteś pewny że jest dobra?
  • Poziom 8  
    Nie jestem pewny ale pompa była wyciągnięta z anglika którego wcześniej osobiście odpaliłem i mam na nią 1 miesiąc gwarancji więc mały plusik.Ale z drugiej strony powiedz dlaczego zaraz po wymianie pompy objawy zniknęły , auto ładnie paliło i nie gasło , a po przejechaniu 300km. objawy się powtórzyły na nowo. DZIWNE TROCHĘ NIE???
  • Poziom 39  
    Nr. tego błędu od nastawnika znasz to podaj.
  • Poziom 8  
    Kiedy był podłączony komp to nie że wyskoczył nm. błędu., tylko przy włączonym silniku gościu odczytywał parametry nastawnika i stwierdził ze nie pracuje on w takich parametrach jak ma być. Z tąt też stwierdzenie że jest uszkodzony. Dzisiaj zaproponowali mi podmianę komputera aby stwierdzić czy czasem on nie szwankuje.
  • Poziom 39  
    anton3130 napisał:
    tylko przy włączonym silniku gościu odczytywał parametry nastawnika i stwierdził ze nie pracuje on w takich parametrach jak ma być.
    Odczytać w parametrach można dawkę paliwa i napięcie na nastawniku, ale nie można stwierdzić jego uszkodzenia takiego jak opisujesz.
    anton3130 napisał:
    Dzisiaj zaproponowali mi podmianę komputera aby stwierdzić czy czasem on nie szwankuje.
    Na czyją odpowiedzialność ta wymiana.
  • Poziom 8  
    sam im zadałaem to pytanie a w odpowiedzi usłyszałem że mogę zaprowadzić auto do innego mechanika. Teraz byłem przy aucie, stoi juz ponad 4 godziny. Chciałem odpalić. Załapał dopiero po kilku sekundach.Szlag mnie już trafia. Nikt nie wie co jest grane. Przecieżnie będe kupywał następnej pompy. Swoją starą wysyłam do zakładu aby sprawdzili czy żeczywiście jest walnięta., tylko że auto jest mi potrzebne i nie mogę czekać.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Skrzynkę pocztową forum. Masz wiadomość prywatną!
  • Poziom 8  
    wygląda na zapchany smok albo przewody. Po podłączeniu na krótko objawy znikają. Tylko dlaczego po zmianie pompy auto nie szwankowało przez 300km?
  • Poziom 8  
    Jeśli ktoś będzie miał podobne objawy polecam przejrzeć układ paliwowy. Po wyczyszczeniu smoka i zbiornika nic się nie zmieniło. Okazało się że najprawdopodobniej zawór zwrotny przy filtrze nie trzymał. Wymieniliśmy cały przewód zasilający , założony został filtr paliwa od golfa2 , zawór został odcięty a powrót połączony z ominięciem filtra i auto smiga aż miło.

    Dodano po 4 [minuty]:

    dodam jeszcze że w moim LT przewód zasilający ON był w okolicach pompy przezroczysty i w momencie odpalania było widać jak paliwo się zaciąga, więc to nam dało do myślenia w czym problem. A gościu który pierwszy zaglądał do tego auta na dzień dobry wymienił mi pompę bo takie objawy pokazywał komp. Co za idiota , jestem w plecy 1600zł.