Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Jaki traktorek - kosiarkę wybrać ?

N00 12 May 2012 17:23 17711 8
    N00
    Level 9  
    Witam

Chciałbym zakupić traktorek - kosiarkę z koszem na trawę, ale nie wiem jaki model wybrać. Jestem w tej dziedzinie laikiem. Koszony będzie nią teren o powierzchni 35 a. , nie wyboisty. Proszę o pomoc w wybraniu , zaproponowanie modelów. Mogę wydać na nią góra 6000 zł. Powinna posłużyć dobre kilkanaście lat. Proszę o pomoc , z góry dzięki.
    howdr
    Level 10  
    A coś jeszcze ??? Chciałbym do niego przypiąć pług
    hassano
    Level 1  
    Witam, przeszukałem ze 20 stron o traktorkach kosiarkach ale nigdzie niema tak naprawdę istotnych informacji. Dlatego postanowiłem podpiąć sie do tematu i liczę na konkretne odpowiedzi :) a więc tak:

1 - Najważniejsze to jaką wybrać firme i już nie chodzi o marke/model tylko o dostępność części i ich ceny bo to w używanych sprzętach najważniejsza rzecz

2 - jaka skrzynia manualna czy automat? Która jest mniej awaryjna i ewentualnie tańsza w naprawie ( automat to chyba hydrostatyczna :P i wiele opini skłania sie do niej bo niby jest mniej awaryja a więc i przy tym mniej cierpi sprzęgło?

3 - kosiarka KONIECZNIE ma być z koszem i tu moje najważniejsze pytanie lepiej kosz z wyrzutu tylnego czy z bocznego na przedłużeniu rury?? Pytam dlatego bo rura wchodzi na samej górze kosza i tym samym jest możliwość zapełniania go na maxa, ale czy kosiarka daje rade wpychać tą trawę bez większego trudu czy np jak będzie wilgotna to będzie zostawać za kosiarką lub sie zatykać..

To chyba tyle z bieżących pytań dodam że chce kupić taką kosiarkę używaną i na co konkretnie trzeba zwracać uwagę przy oględzinach sprzętu :)
    Wulg
    Level 9