Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kangoo 1.6 16V sirius 34 - możliwość zabezpieczenia pamięci

12 Maj 2012 19:22 3569 14
  • Poziom 13  
    Witam Panowie mam takie pytanie do was bo mam problem z tym autem. Chodzi o immo dokładałem emu do niego i auto pali aż nie zgasze silnika. Pamięć w UCH jest nadpisywana i włącza się blokada odjazdu. Kod cały czas jest przyjęty. Mam takie pytanie czy jest jakaś możliwość zabezpieczenia pamięci eprom w module uch 93C66 przed nadpisaniem? Będę wdzięczny za podpowiedź synchro niestety nie działa próbowałem robić na kilka sposobów
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 33  
    A gdzie dokładasz emu do ecu czy uch?

    Odłącz ecu od uch.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 13  
    No jak to gdzie oczywiście że do ecu. Właśnie w tym ecu po dołożeniu emu i wylutowaniu rezystora linia kodowa powinna być w zasadzie odłączona. W sirius 32 linia kodowa jest na 58 pinie a tu jest troche inaczej. U mnie we wtyczce do ECU nie ma wyprowadzenia ani na pin 58 ani na 88. Jak zaprogramuje flasha pod emu i wgram oryginalny plik na przyuczenie auto odpala po zgaszeniu już nie. W module UCH nadpisują się 4 komórki w pamięci i samochód nie pali. Po zaprogramowaniu Modułu UCH auto znowu odpala do zgaszenia. Nie wiem co jest grane ale jeszcze według tolerance data centralny moduł jest podłączony na 57 i 27 pin w innym programie mam inną pinologie. Błędne koło ogólnie bo według opisu z renado nie trzeba nic ciąć ale tu może być inaczej. Auto bez nie jest na canie i powinno śmigać.
  • Spec od samochodów
    A tam nie ma cana bo jeśli jest to nie zrobisz z emu
  • Poziom 13  
    Panowie a czy to jest istotne skąd jest emu? Emulator zbudowany na picu kupiony na allegro. A ster nie jest 100% na canie nie ma przetwornika w środku żadnego
  • Spec od samochodów
    No to musisz odciąć linię immo bo tak zawsze będzie ci nadpiusywał
  • Poziom 13  
    Ja wiem że muszę odciąć ale problem jest tego typu ze nie mogę znaleźć tej lini we wtyczce. Według opisów jakie mam dostępne linia kodowa jest na 58 lub 88 pinie. A tu jest inaczej. Ciąłem linie kodową 27 według tolerance wychodzą przewody na 57 i 27 pin mam 2 kable przeciąć?? Po odcięciu 27 nic się nie zmienia. Numery sterownika to sirius 34 S118301113 B
  • Poziom 43  
    Który rocznik, budziki z wyświetlaczem paliwa i temp? 57 i 27 to CAN i każdy syrius34 go ma(32 były bez)
  • Poziom 20  
    Panie kolego istnieje taka pamięć o oznaczeniu 93S66 i w niej można coś takiego zrobić
  • Poziom 13  
    Rocznik to 2003. Zegary są normalne temperatura jest wyświetlana analogowo a wyświetlaczu cyfrowym jest tylko przebieg i pierdoły jakieś nie wiem dokładnie co bo ma ucięte cyfry ale to nie to jest problemem więc tym się nie zajmuję. Zaglądałem do ecu nie ma w środku przetwornika can A82C250. Ręce już odpadają. Oryginalny soft był wywalony nie szło na nim nic zrobić mogę zamieścić do wglądu. I odczyt z UCH. Na oryginalnym sofcie w aucie klucze się podpisywały ale nie było sterowania pompą z 9 pinu na przekaźnik nawet po zapłonie. dopiero jak wrzuciłem soft na przyuczenie i pod emu coś się ruszyło ale zmienia mi 4 komórki w UCH
  • Poziom 43  
    Jeszcze jedno pytanko, przepustnica elektryczna czy linka?
  • Poziom 13  
    Sterowana elektrycznie. Dzisiaj wgrałem do stera soft i odłączyłem moduł UCH zrobiłem to bez emu. Auto pali tak jak wcześniej dopóki go nie zgaszę. Ponownie go nie mogę odpalić ale co dziwne odpinam klemę, podłączam i znowu pali tak jak by nie dostawał gdzieś zasilania. Już sam nie wiem czy ster dupy daje czy coś więcej masy i zasilania na sterowniku posprawdzane przekaźniki też i gniazda pod nimi. Pod ten sam przekaźnik są podpięte cewki zapłonowe. Podłączałem kts i mam że blokada odjazdu jest aktywna kod zapamiętany tak samo na emu. Wgrywam oryginalny soft piszę że kod jest zapamietany a blokada nieaktywna wtedy nie ma wysterowania z 9 pinu ecu na przekaźnik od pompy. Dioda od immo na oryginalnym pliku od modułu UCH miga z taką samą częstotliwością czyli powoli. Jutro jeszcze posprawdzam dokładnie instalacje ale może ktoś ma jakieś wskazówki. A i jeszcze jedno na zegarach pali się serwis na sofcie pod emu komputer wykrywa 2 błędy "lampka mil i lampka ostrzegawcza epc" na oryginalnym brak błędów. Mam tylko KST do dyspozycji i mogę tylko nim diagnozować auto klipa niestety nie posiadam.
  • Poziom 13  
    Instalacja jest oblatana wszystko jest ok. Posiada może ktoś oryginalny soft do tego sterownika i pod ten silnik?