Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

laptop samsung RC730 + kino domowe

zielonaprzestrzen 13 Maj 2012 15:46 1392 3
  • #1 13 Maj 2012 15:46
    zielonaprzestrzen
    Poziom 2  

Witam, to mój pierwszy post tutaj, podobne tematy przeglądałam wiele razy, ale że nie uzyskałam odpowiedzi, która by mnie zadowoliła, pisze sama :)

Otóż.

Mam laptopa Samsung RC730
    I kino domowe samsung HT-BD1250

Chciałabym by dźwięk z laptopa szedł do głośników z kina domowego. Nie chciałabym jednak mieszać w to telewizora. Myślałam o kablu HDMI, ale dvd ma tylko HDMI out.

Jak ktoś wie, jak to podłączyć proszę o jasne instrukcje, bo nie znam się zbyt dobrze na tych wszystkich sprzętach :)

Pozdrawiam serdecznie!

0 3
  • #2 13 Maj 2012 17:04
    leszekpo59
    Poziom 26  

zielonaprzestrzen napisał:
    Witam, to mój pierwszy post tutaj, podobne tematy przeglądałam wiele razy, ale że nie uzyskałam odpowiedzi, która by mnie zadowoliła, pisze sama :)

Otóż.

Mam laptopa Samsung RC730
    I kino domowe samsung HT-BD1250

Chciałabym by dźwięk z laptopa szedł do głośników z kina domowego. Nie chciałabym jednak mieszać w to telewizora. Myślałam o kablu HDMI, ale dvd ma tylko HDMI out.

Jak ktoś wie, jak to podłączyć proszę o jasne instrukcje, bo nie znam się zbyt dobrze na tych wszystkich sprzętach :)

Pozdrawiam serdecznie!