Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

rejestrator BCS - jak mogę wgrać przez przeglądarkę aktualizację do web service?

forte2010 14 Maj 2012 01:24 20748 18
  • #1 14 Maj 2012 01:24
    forte2010
    Poziom 8  

Witam wszystkich!

Pytanie jak w temacie. Jestem trochę laikiem w tej kwestii, ale lubię sam rozwiązywać problemy. Mam rejestrator BCS (4 kanały podpięty do domowej sieci) i przeglądarkę WEB SERVICE mogę oglądać tylko na dwóch PC i pod XP. Pod win 7 nie mam szans..

Ściągnąłem jakiś update.bin z ulepszeniem, ale kompletnie nie mam pojęcia jak to zrobić.

Bardzo serdecznie proszę o pomoc i podpowiedź!

Dzięki ;)

0 18
  • Pomocny post
    #2 14 Maj 2012 06:22
    robertamel
    Poziom 27  

Nie na potrzeby aktualizować softu z tego powodu. Pod windows7 działa. Wystarczy włączyć widok zgodności i zmienić ustawienia w zabezpieczeniach przeglądarki.

0
  • Pomocny post
    #3 14 Maj 2012 08:32
    Androidos
    Poziom 13  

może również firewall blokuje dostęp do WEB SERVICE. Dodaj również adres routera do zaufanych witryn.

2
  • Pomocny post
    #4 15 Maj 2012 12:48
    mikan4
    Poziom 25  

Reinstalnij ActiveX - to często jest problemem, ewentualnie powyłączaj zbędne formanty.

0
  • #5 15 Maj 2012 17:30
    forte2010
    Poziom 8  

Dziekuję Wam wszystkim za podpowiedzi i zrewanżuję się na pewno poprzez "pomógł"!

Jednak starałem się wszystkiego i nadal dla strony: http://kaminscy.dyndns.org/
    czy też bezpośrednio z sieci na wszystkich 3 komputerach jest inaczej:
    - XP (servis pack 2 + Eset) - działa super
    - XP (servis pack 3 + AVG) - mimo zgodności, zaufania itd. chce pobierać ActivX, ale zaraz pokazuje błędy na stronie i ją zawiesza...
    - 7 Profesional (aktualny + Eset) - też mimo wszystkiego j/w pobiera niby ActivX i instaluje, ale pokazuje okienka bez grafiki i mimo próby logowania stoi...

Moje pytanie to: