Witam
Mam problem z uruchomieniem roweru Spart ION (z wspomaganiem).
Bateria jest umieszczona w ramie, i składa się z 16 pojedynczych ogniw R20 Ni-Mh 9000mAh 1,5V.
Połączone ze sobą szeregowo dając 24V.
Podłączone są pod płytkę widoczną poniżej.

Pod tą samą płytkę równocześnie podłączony jest silnik, złącze ładowarki, sterownik znajdujący się na kierownicy ustawiający siłę wspomagania, i oświetlenie.
I może ktoś miał styczność z tymi rowerami, gdyż w momencie pedałowania jedyna reakcja to pojawienie się na ekranie sterownika błędu wskazującego na rozładowaną baterię - E0001, a wspomaganie oczywiście nie działa. Próbowałem podłączyć nowe akumulatory żelowe, ale efekt ten sam.
Serwis znajduje się ok 300 km ode mnie, a na samo zapytanie jakie mogą być koszty naprawy to uzyskałem odpowiedź:
"Wszystko zależy od tego co będzie trzeba zrobić od 150 do 1700 zł"
Kwota 1700 zł chyba dotyczy wymiany roweru na nowy.
Może ktoś miał kontakt z tym rowerem i pomoże?
Mam problem z uruchomieniem roweru Spart ION (z wspomaganiem).
Bateria jest umieszczona w ramie, i składa się z 16 pojedynczych ogniw R20 Ni-Mh 9000mAh 1,5V.
Połączone ze sobą szeregowo dając 24V.
Podłączone są pod płytkę widoczną poniżej.


Pod tą samą płytkę równocześnie podłączony jest silnik, złącze ładowarki, sterownik znajdujący się na kierownicy ustawiający siłę wspomagania, i oświetlenie.
I może ktoś miał styczność z tymi rowerami, gdyż w momencie pedałowania jedyna reakcja to pojawienie się na ekranie sterownika błędu wskazującego na rozładowaną baterię - E0001, a wspomaganie oczywiście nie działa. Próbowałem podłączyć nowe akumulatory żelowe, ale efekt ten sam.
Serwis znajduje się ok 300 km ode mnie, a na samo zapytanie jakie mogą być koszty naprawy to uzyskałem odpowiedź:
"Wszystko zależy od tego co będzie trzeba zrobić od 150 do 1700 zł"
Kwota 1700 zł chyba dotyczy wymiany roweru na nowy.
Może ktoś miał kontakt z tym rowerem i pomoże?