Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
MetalWork SafetyMetalWork Safety
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

TZ-4K14 + wszystkie udogodnienia i przeróbki

14 May 2012 20:38 35603 50
  • Level 10  
    Witam.Jest wielu MacGyverów ,którzy potrafią dorobić sprzęt do swego ciągnika, ulepszyć sam ciągnik. Wiadomo że oryginalne narzędzia są strasznie drogie i się kombinuje.Dlatego zapodaje Ten temat do tego ciągnika tz4k14 ,można się śmiało pochwalić co się przerobiło w traktorku,czy zdało egzamin? jak to zrobić? jaki maszyny narzędzia dostosowało się do tego traktorka oraz również z czego części i tak dalej.Jest to ogólny temat,i mam nadzieję że przyjemnością mechanicy podzielicie się wiedza oraz radą.
  • MetalWork SafetyMetalWork Safety
  • Level 11  
    witam czy któryś z kolegów montował silnik z rs09 do tz4k14? czy potrzeba jest flansza? i jakie inne przeróbki.
  • Level 19  
    chodzi o nośnik narzędzi RS 09?
  • Level 11  
    Witam.
    Tak, chodzi o silnik z nośnika narzędzi RS09 dwucylindrowy. Czy potrzebna flansza? Koło zamachowe z RS-a czy z TZ-ki sprzęgło z TZ czy RS?
    Pozdrawiam.
  • Level 11  
    to widzę że będę eksperymentował sam. od poniedziałku zabieram się do przeszczepu.
    pozdrawiam
  • VIP Meritorious for electroda.pl
    gajowy - czy ten silnik diesla V2, to taka sama jednostka, jak w multicarze M 22?
    Jak z dostępnością części do niego?
  • VIP Meritorious for electroda.pl
    Jeszcze mi powiedz, gdzie można taki silniczek tanio zdobyć :D
    A zdaje się, że była też wersja czterocylindrowa tego diesla.
  • MetalWork SafetyMetalWork Safety
  • Level 22  
    Dwucylindrowy do TZ starczy, aż nadto. Znajomy wykonał na bazie tego silnika ciągniczek 4x4 - fajnie mu to wyszło. Kłopotliwe przy widlaku jest rzeźbienie wydechu, ale silnik pancerny.
  • Level 11  
    Ja kupiłem a allegro jest gość w okolicach Bolesławca który proponował mi taki po remoncie za 2tyś. zł.. Jest wersja czterocylindrowa chłodzona powietrzem. Moja Vałka na razie czeka a wynik reanimacji oryginalnego silnika od tzki, ZA DUŻE KOŁO ZAMACHOWE i nie mieści się w kołnierzu skrzyni tz4k14.
  • Level 11  
    Ile i jakiego oleju nalać do oryginalnego silnika TZ4K14?
  • Level 10  
    gajowy62 wrote:
    http://www.nd-traktory.cz/nd-pro-malotraktory/tz-4k-14/
    to link do czeskiej strony z częściami do tz4k14 wystarczy wpisać numer z katalogu i gotowe


    Witam. Tak link do tej strony tez już kawał czasu temu znalazłem ,ja mam pytanie do Ciebie gajowy62 czy już coś kupiłeś z tej czeskiej strony .Sam próbowałem wrzucić do koszyka i na tym się przygoda kończy ,bowiem nie ma tam dalej możliwości w opiciach ,by jakoś to wypełnić, aby to przysłano na dany adres jedynie jest to ograniczone na same Czechy, a nie poza granicę. Jeśli ktoś kupił z tego portalu cokolwiek miło będzie jeśli podzieli się informacją jak do tego doprowadził po wrzuceniu do koszyka swej części, i czy płacił w zł. czy musiał w czeskiej koronie albo euro ? wiadoma sprawa że części można kupić w Kozy ,oraz Skierniewicach ,ale też Skierniewice tak jak Kozy kupują na Czechach i doliczają marżę więc było by Taniej kupując z tej stonki ze źródła niemal . Ja natomiast mieszkam w ok. Nowego Sącza. Jest tu facet co te części sprzedaje no ale on zamawia części ze Skierniewic ,wiadomo że dolicza sobie zysk i takim sposobem , za tłok z pierścieniami liczył sobie 500 zł kiedy ja kupując w Skierniewicach kupiłem za 320 zł więc różnica jest kolosalna.
  • Level 11  
    Witam.
    Jeszcze co prawda nie kupowałem u nich ,rzeczywiście po przeczytaniu opisu sprzedają tylko na Czechy i Słowację. ale to przecież biznes i nie podoba odrzucać zysk jak jest możliwy. w tygodniu spróbuję cię zorientować jak to zrobić.W piątek zakupiłem rozrusznik do tzkiz przekładnią ,ciekaw jestem jak mi każą płacić w czk,czy plzł czy w euro cen
    a oryginalnego magnetonu to 3100czk.
    POZDRAWIAM

    Dodano po 6 [minuty]:

    Witam.
    Jeszcze co prawda nie kupowałem u nich ,rzeczywiście po przeczytaniu opisu sprzedają tylko na Czechy i Słowację. ale to przecież biznes i nie podoba odrzucać zysk jak jest możliwy. w tygodniu spróbuję cię zorientować jak to zrobić.W piątek zakupiłem rozrusznik do tzkiz przekładnią ,ciekaw jestem jak mi każą płacić w czk,czy plzł czy w euro cen
    a oryginalnego magnetonu to 3100czk.
    POZDRAWIAM

    Dodano po 18 [minuty]:

    DOBRÝ DEN
    I AM zájem o koupi ve Vaší firmě dílů pro CIĄGIKA TZ4K14 ZAMIENYCH. Ale já jsem zájem o odeslání komponentů pro POLSKI.PROSZĘ O PODAIE vaše požadavky a vedlejší náklady.
    Pozdraví. A VYPADÁ ODPORIEDZI.
    poszło takie zapytaie do firny, tłumaczone na GOGLE
    POZDRAWIAM
  • Level 2  
    Witam.
    Remontuję TZ4K14.Jest gość w Tarnowie co mi pomaga.Ma stały kontakt z Czechami
    i załatwia części.Przy okazji ,potrzebuję wykaz części do TZki.
    Pozdrawiam
  • Level 11  
    witam.
    ten katalog części jest ok. W AGROMASZU w Skieriewicach zamawiając części podajesz numer katalogowy i nie ma problemu. zapytaj proszę tego fachowca w Tarnowie czy próbował zamontować silnik od nośnika narzędzi RS09 LUB MULTICARA M22 do ciągnika TZ4K14.
    POZDRAWIAM.
  • Level 2  
    Witam
    Niestety nie robił takich przeróbek,on jest fachowcem od części.
    Mam już katalogi do TZ4K14. Musiałem zapłacić 20 zł.Przy okazji pozyskałem,bardzo
    tanio kompletny tylny most.Mam dwa .Może ktoś potrzebuje.
    Pozdrawiam Wszystkich
  • Level 11  
    te katalog wart jest tych pieniędzy a dzięki za próbę pomocy w rozwiązaiu mojego problemu
    pozdrawiam
  • Level 10  
    Witam. Tym razem pytanko mam. Pewna osoba na innym forum napisała że, wyrzuca olej przez wydech ,ponoć źle wyregulowana pompa olejowa. Tak tylko skoro to jest przyczyną to jak to się reguluje ? Czy ktoś tym się zajmował i uzyskał efekt pomijając że nie kupował nowej he.
  • Level 35  
    Instrukcja obsługi jest na forum.
  • Level 11  
    witam szanowne grono.
    przy próbie przepchnięcia tzta do tyłu coś chrupnęło i zablokowało koła. nie mogę sam tego obejrzeć bo wcześniej chrupnęło mi w kolanie i noga całe w gipsie. czy ktoś podpowie mi co mogło się stać? dźwignia zmiany biegów w pozycji "luz". silnik dopiero po kapitalce odpalałem ale nie jeździłem.
    pozdrawiam.
  • Level 22  
    Czy aby nie jest zapięty napęd 4x4 i wciśnięta przesuwka w tylnym moście do zwiększania obrotów WOM-u?
  • Level 11  
    dzięki jutro spróbuję to ustalić
  • Level 10  
    Witam . Znalazłem inną stronkę z częściami do tego ciągnika , niestety ten sam problem co na Czechach, czyli bariera braku języka . http://tz4k.boltaneten.hu/kinalat/1_tz4k_14raba15mt8-3/

    Dodano po 7 [minuty]:

    Mam pytanie do osoby która naprawia tz 4 k14 mianowicie silnik nie pracuje mi równo .Zauważyłem że w tych ciągnikach co mają w okolicy znajomi silniki ładnie pracują a w moim nie chodzi tak,sprawdziłem czy nie zapowietrzony jest filtr, może szlam się osiadł , ale jest dobrze nawet zmieniłem na nowy więc odpowietrzony został, w baku też nigdy nie mam poniżej połowy stanu .To dlaczego kiedy dodam mu gazu delikatnie i pozostawię go tak a i nawet podczas jazdy jest słyszane takie lekkie zwolnienie obrotów i znowu przyspieszy . Od czego to może być i jak to wyregulować ,naprawić.
  • Level 11  
    Witam
    Wreszcie traktorek w garaźu troche cięźko z nogą w gipsie ale od czego są koledzy. zablokowało mi prawą zwolnice w przednim moście po kilku szarpnięciach na boki kołami puszczał. blokowało go jak tz. był pochylony na bok. poprzedni właściciel wyciągał się z błota nawijając line na prawą półoś.
    pozdrawiam
  • Level 31  
    Już nie macham łopatą. Mam spych w Tz-cie. TZ-4K14 + wszystkie udogodnienia i przeróbki
    Teraz kombinuję z przyczepka do niego. Taką z napędem i trzystronnym wywrotem. Jak zakończę to sie pochwalę /jak będzie czym/.