Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

fujitsu esprimo v6535 nie wykrywa wbudowanej kamerki

16 Maj 2012 13:35 1820 16
  • Poziom 8  
    mam fujitsu esprimo v6535 z wbudowana kamerka wogule jej system winows vista home basic 32bit nie widzi niema jej w menadzeze uzadzen tak jakby to byla atrapa pouzcie za co zgory odrazu dziekuje
  • Poziom 23  
    Czy zainstalowałeś najnowsze sterowniki ze strony producenta?
  • Poziom 8  
    tak sterownik do chipsetu zainstalowalem i nic
  • Poziom 23  
    Spróbuj zaabotować system Linux Ubuntu z płyty i sprawdź czy on widzi kamerkę.
  • Admin grupy komputery
    Najczęstszą przyczyną jest brak fizycznego połączenia kamerki z płytą gł. - innymi słowy - przerwane kable.
  • Poziom 8  
    jestem troszke zielony w tym temacie ale zapamietam i sprubuje a czy jest prostszy sposob bo niemam linuksa

Proszę poprawić błędy pisowni w swoich wypowiedziach! Niewykonanie polecenia nagrodzę ostrzeżeniem. 3.1.13. (Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających zasady pisowni języka polskiego, niedbałych i niezrozumiałych. [DriverMSG]
  • Admin grupy komputery
    rafal741222 napisał:
    bo niemam linuksa
    Ściągnij. Jest wiele darmowych dystrybucji.
  • Poziom 8  
    a czy jest mozliwosc sprawdzenia bez rozkrecania laptopa ze ten kabel moze byc przerwany a moze to wada fabryczna niebyl kupiony w sklepie ale w tzw komisie oczywiscie jako nowy pudelko folia ksiazka itd.bez sladow uzytkowania

Proszę poprawić błędy pisowni w swoich wypowiedziach! Niewykonanie polecenia nagrodzę ostrzeżeniem. 3.1.13. (Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających zasady pisowni języka polskiego, niedbałych i niezrozumiałych. [DriverMSG]
  • Poziom 23  
    Bez rozbierania laptopa nie sprawdzisz czy kabel jest uszkodzony.
    Próbowałeś na Ubuntu?
  • Poziom 8  
    a jaką wersje najlepiej pobrać ? Mam viste home basic 32 bit