Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Asus K52N moduł Bluetooth wewnętrzny

16 Maj 2012 22:58 4498 7
  • Poziom 9  
    Witam!
    Posiadam latop ASUS K52N, który nie ma wbudowanego modułu Bluetooth. Dużo korzystam z Bluetooth w komputerze stacjonarnym, a w laptopie nie mogę bo go nie posiada. I tu moje pytanie czy jest możliwość zamontowania wewnętrznego modułu Bluetooth. Wewnętrznego, bo jakoś nie chce modułu zewnętrznego wpinać pod USB, a i tak mam problem bo mam zajęte. Jeśli się da to proszę o dokładny model jaki mam kupić bo nie znam się za bardzo a tym :|
    Dzięki:D
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 32  
    Najsampierw sprawdź czy masz wolny port miniPCI w laptopie, jak nie to nawet nie ma co myśleć nad BT wewnętrznym (dodatkowo musisz podklejać anteny).
  • Poziom 32  
    Musisz mieć 2 takie same porty - jeden tam gdzie masz teraz kartę WIFI (taka z 2 kabelkami AUX i MAIN) oraz drugi pusty. Jeśli nie masz drugiego portu czeka Cie albo zakup karty WIFI + BLUETOOTH która posiada obie karty w jednej (wtedy podmienisz ją zamiast karty WIFI i wsio).
    Albo karta zewnętrzna (o wiele tańsza bo takie combo wifi+bt kosztuje ok. 60zł).
  • Moderator - Komputery Serwis
    A mi się wydawało, że większość wewnętrznych modułów BT jest podłączanych pod USB (przez dedykowany konektor na płycie). Zwykle też takie moduły posiadają wewnętrzną antenę (w postaci kawałka ścieżki na swojej PCB).

Tak na przykład wygląda moduł do K52F: http://allegro.pl/modul-bluetooth-asus-k52jr-k52f-gw-fv-i2329983998.html
    Nie wiem, czy pasuje akurat do serii K52N, może warto zapytać sprzedającego (i ocenić, czy na płycie laptopa jest gniazdo, do którego pasuje ten moduł).
  • Poziom 9