Witam serdecznie
Mam problem z samochodem z grupy VW z silnikiem 1.4 16V 75KM BBY.
Problem polega na nierównych obrotach biegu jałowego - trzęsie silnikiem.
Po podłączeniu AutoCom wskazuje za bogata mieszanka na pierwszym cylindrze, a przede wszystkim wskazuje stałe napięcie tj. 0,4V na pierwszej sondzie. Niezależnie, czy na obrotach biegu jałowego, czy na wysokich, czy po puszczeniu gazu, itd...
Wymieniłem więc pierwszą sondę i bez zmian.... Wciąż wskazuje 0,4V, czasami spadnie do 0,3V.
Swoją starą sondę wkręciłem do innego samochodu z tym samym silnikiem i okazała się sprawna.
Ponadto po odłączeniu sondy zaczyna wskazywać 6V i ładnie zapala się check. Obroty wtedy stabilizują się, lecz dobrze nadal nie jest...
Samochód ma sekwencje BRC. Na PB i LPG jest tak samo.... Mooooże na LPG troszkę lepiej...
Macie może jakieś pomysły??? Czego szukać???
Mam problem z samochodem z grupy VW z silnikiem 1.4 16V 75KM BBY.
Problem polega na nierównych obrotach biegu jałowego - trzęsie silnikiem.
Po podłączeniu AutoCom wskazuje za bogata mieszanka na pierwszym cylindrze, a przede wszystkim wskazuje stałe napięcie tj. 0,4V na pierwszej sondzie. Niezależnie, czy na obrotach biegu jałowego, czy na wysokich, czy po puszczeniu gazu, itd...
Wymieniłem więc pierwszą sondę i bez zmian.... Wciąż wskazuje 0,4V, czasami spadnie do 0,3V.
Swoją starą sondę wkręciłem do innego samochodu z tym samym silnikiem i okazała się sprawna.
Ponadto po odłączeniu sondy zaczyna wskazywać 6V i ładnie zapala się check. Obroty wtedy stabilizują się, lecz dobrze nadal nie jest...
Samochód ma sekwencje BRC. Na PB i LPG jest tak samo.... Mooooże na LPG troszkę lepiej...
Macie może jakieś pomysły??? Czego szukać???