Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Instalacja antenowa na wzmacniaczu WWK-861 Telmor

alfa2 17 May 2012 23:03 2605 5
    alfa2
    Level 18  
    Witam.
    Wykonałem instalacje antenową na wzmacniaczu WWK 861, i mam problem, o tuż gdy podłącze antene bezpośrednio do tunera dvb-t odbiera mi pięknie kanały 36 i 62 ze Św. Krzyż.

Natomiast gdy wepnę antenę w wzmacniacz mam problem z odbiorem kanału 62 sygnał skacze do połowy po czym niknie natomiast 36 działa ok.

Czy ten wzmacniacz muszę jakość przestroić? Jestem początkującym z tym wzmacniaczem.

Antena to ATX-91 na wzmacniaczu bo na symetryzatorze nie odbieram wogóle kanału 62.

Pozdrawiam i dziękuje za odpowiedźi.
    [28-30.06.2022, targi] PowerUP EXPO 2022 - zasilanie w elektronice. Zarejestruj się za darmo
    matis057
    Level 33  
    Moim zdaniem to jest przesterowanie sygnału.
    Ale poczekaj na wypowiedzi innych kolegów.
    alfa2
    Level 18  
    Też tak myślałem, ale jeśli włoże symetryzator dokładnie dzieje się to samo czyli po wpięciu w wzmacniacz kanał 62 skacze, dodatkowo wpięta jest 1 kamerka w uhf3 na modulatorku. Nie wiem jak prawidłowo powinny być ustawione tory w moim przypadku na tym wzmacniaczu bo z tego wszytkiego włożyłem śrubokręt i zaczołem kręcić.

Link do strony i instukcji ale nie za bardzo wiem o co chodzi. http://www.telmor.pl/Wzmacniacze_abonenckie_w...ry_strojone/WWK-861_wzmacniacz_wielozakresowy
    Fotodetektor

Level 30  
    Musisz zestroić ten wzmacniacz na mierniku i ustawić na jakim kanale ma pracować. Może nie precyzyjnie go zestroiłeś i dlatego skacze.
    alfa2
    Level 18  
    Hmm, nie jestem szczęśliwym posiadaczem takowego miernika do pomiarów.
    Podejrzewam że taki przyrząd kosztuje ładne kilkanaście stów.