Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Computer Controls
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Dla początkującego elektronika

komasos 18 Maj 2012 17:05 2200 9
  • #1 18 Maj 2012 17:05
    komasos
    Poziom 7  

Witam , jestem uczniem klasy 3 technikum elektronicznego. Ogólnie wcześniej nie interesowałem się tą tematyką nadmiernie , praktycznie wo gule. Ale teraz wziąłem się za to dostrzegając że w tej szkole nie uczą nas niczego praktycznego jak dawniej a tylko wykładają teorie. Lubię dociekać jak coś działa i na jakiej zasadzie co się dzieje z sygnałem przechodzącym przez poszczególne elementy urządzenia. Moje zaplecze techniczne nie jest zbyt rozbudowane , posiadam lutownice , miernik uniwersalny i parę elementów elektronicznych które odlutowałem ze starych płytek , oraz parę głośników. Puki co zajmuje się prostymi układami takimi jak wzmacniacz na kości TDA7056. Nadrabiam lata olewania sobie przedmiotów technicznych mam nadzieje że wyniosę coś z tej szkoły poza paroma krzesłami :P Ogólnie bardziej jestem nastawiony na przyszłość jako elektryk niż elektronik ale też podoba mi się budowanie układów programowanie urządzeń . aktualnie jedynym językiem w którym programuje jest asembler , aczkolwiek tylko w szkole bo z tego co widzę to w tym językiem mogę tylko działać na mikro kontrolerze DSM a to nie są tanie rzeczy :( chyba że są jakieś tańsze urządzenia , które można programować w tym języku do zastosowania praktycznego nawet na własne potrzeby :P wiem że język C i C++ są bardziej uniwersalnymi ale puki co nie chce i nie ma zbytnio czasu uczyć się korzystać z 2 języków programowania równolegle . Tak więc pytanie . Czym proponujecie ażeby zajął się taki początkujący elektronik ?

0 9
  • Computer Controls
  • #2 18 Maj 2012 17:49
    homman
    Poziom 26  

Coś chyba mylisz: