Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samsung Smart TV- zawiesza się na YouTube

lutek34 20 Maj 2012 09:26 31610 20
  • #1 20 Maj 2012 09:26
    lutek34
    Poziom 12  

    Witam
    Zakupiłem TV UE40ES5500, po podłączeniu do internetu i wejściu do Smart Hub TV automatycznie zaczął się aktualizować, po aktualizacji zainstalowałem kilka programów w tym programik do oglądania YouTube. Po zakończonej instalacji od razu go wypróbowałem, odpalił się, coś tam oglądnąłem po czym zacząłem się bawić innymi rzeczami w TV. Na drugi dzień znów chciałem wejść na YouTube i po kliknięciu ikony YouTube wyskakuje logo YouTube, pojawia się czerwona kreska pod logiem i na tym TV się zawiesza. Trzeba go wyłączyć i ponownie włączyć żeby TV ponownie zaczął pracować. Odinstalowanie i ponowne zainstalowanie tej aplikacji nie pomaga. Czy ktoś z Was miał podobny przypadek i wie jak go rozwiązać żeby TV mógł obsługiwać tą aplikacje?
    Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.

    0 20
  • #2 29 Maj 2012 21:45
    lutek34
    Poziom 12  

    i jak nikt z użytkowników telewizorów samsunga ze smart tv nie ma problemów z aplikacją youtube?

    0
  • #3 30 Maj 2012 12:59
    1 PAWEL
    Poziom 40  

    Witam
    polecam kontakt z infolinią w tej sprawie. Na pewno pomogą i doradzą. Pozdrawiam.

    Infolinia dla Klientów:tel.: 0 801-172-678 lub 0 801 1Samsung*

    3
  • #4 08 Lip 2012 16:31
    Owczy90
    Poziom 1  

    Witam
    Nie ma możliwości odsłuchania najnowszych teledysków na YT. Jeszcze niedawno nie miałem takiego problemu... Czy jest jakaś możliwość, żeby wszystko znów było dostępne ?

    0
  • #5 23 Lis 2012 18:35
    dzwiedziu
    Poziom 17  

    Witam.
    Mam podobny problem z yt.
    Otuż do niedawna działało wszystko dobrze.
    Natomiast teraz nie chcą działać teledyski w hd.
    Po prostu pisze że nie można odtworzyć i odlicza 5 sekund, po czy przeskakuje na następny, itd...
    Ma ktoś jakieś rozwiązanie?
    Co do połączenia z internetem to obojętne czy to wifi czy kabel.

    Samsung Smart TV- zawiesza się na YouTube

    4
  • #6 08 Sty 2013 11:44
    --MAO--
    Poziom 2  

    Witam
    Podłączę się do tematu. Mam zarejestrowane konto, własne playlisty itp. Także mam problemy z wyświetlaniem niektórych filmików z YT (wcześniej odtwarzało je bez problemu). Na komputerze nie ma problemu z ich wyświetlaniem także po zalogowaniu się na własne konto. Jedyne co mi przychodzi na myśl, że to czasowe problemy z aplikacją w Smart TV po ostatniej aktualizacji. Większość, jak nie wszystkie z tych filmików, które nie chcą się odtworzyć są z VEVO, byc może chodzi o jakieś prawa autorskie lub podobne. Jeszcze jedna rzecz, ok 5 ostatnich sekund filmiki nie mają dzwięku...
    ES7000
    24Mbit/s

    1
  • #7 08 Sty 2013 14:39
    fidotp
    Poziom 22  

    Sprawdziłem testowo kilka filmików w HD.
    Pierwszy z linku się nie otworzył, z kolejnymi nie było problemu.
    Sama aplikacja YT otwiera się bez problemu.

    TV Samsung UE32D5500, Netia-10 MB

    -1
  • #8 08 Sty 2013 20:41
    --MAO--
    Poziom 2  

    PS: w przeglądarce TV te wyżej wymienione teledyski uruchamiają się bezproblemowo.
    Moim zdaniem, jak pisałem wcześniej, jest to problem z aplikacją YT w Smart Hub po ostatniej jej aktualizacji. Mam nadzieję, że to zostanie poprawione.

    Dodano po 26 [minuty]:

    lutek34
    Co do zawieszania się samej aplikacji YT w serii 7 sporadycznie, ale także się to zdarza.
    Trzeba mieć na uwadze, że wszystkie aplikacja jaki sam Smart Hub to całkiem nowa rzecz i chłopaki z Korei muszą jeszcze to poprawiać i ulepszać.

    Dodano po 3 [sekundy]:

    lutek34
    Co do zawieszania się samej aplikacji YT w serii 7 sporadycznie, ale także się to zdarza.
    Trzeba mieć na uwadze, że wszystkie aplikacja jaki sam Smart Hub to całkiem nowa rzecz i chłopaki z Korei muszą jeszcze to poprawiać i ulepszać.

    0
  • #9 17 Lut 2013 15:03
    patryks_wawa
    Poziom 1  

    Witam, forumowiczów. Dwa dni temu kupiłem samsunga es5500 i mam ten sam problem z YouTube, dodatkowo mam problem z aplikacją TubaTV, po kilku minutach, ok. 10-15, od włączenia i prawidłowego funkcjonowania teledyski zwieszają się, aż w końcu cały telewizor staje i nic nie mogę zrobić. O co chodzi? Z góry dziękuję za pomoc. Nadmienię, że mam Vectrę 24 mb/s.

    4
  • #10 19 Lut 2013 14:36
    zibi.bergen
    Poziom 1  

    WITAM! MAM SAMSUNGA UE46ES7000 MIAŁEM TEN SAM PROBLEM NIE CHODZIŁ PO KILKU DNIACH YOUTUBE Z APLIKACJI ORAZ PRZEZ PRZEGLĄDARKĘ. PROBLEM ROZWIĄZAŁEM: W TELEWIZORZE WCHODZIMY W USTAWIENIA SIECI, ŁĄCZYMY SIĘ Z RUTEREM A POTEM USTAW IP. JAK JUŻ TAM WEJDZIEMY TO USTAW DNS RĘCZNIE (NIE AUTOMATYCZNIE!) KOD 8.8.8.8 WSZYSTKO BĘDZIE CHODZIĆ. PAMIĘTAJCIE ŻE Z APLIKACJI WSZYSTKIEGO NA YOUTUBE NIE OGLĄDNIECIE JA WCHODZĘ PRZEZ PRZEGLĄDARKĘ I WSZYSTKO GRA!!!!

    Dodano po 3 [minuty]:

    DODAM ŻE INTERNET MAM RADIOWY 2MGb i ŚMIGA!

    0
  • #11 25 Lut 2013 19:02
    mstasiek
    Poziom 12  

    Witam.Taka mała podpowiedź, w widgecie pod szukaj wpisujemy "cały film" i będziemy mieli dostęp do około 50-ciu pełnometrażowych filmów.

    0
  • #12 01 Paź 2013 11:32
    golym5
    Poziom 1  

    Tak jak ktoś to już napisał. Najlepiej zadzwonić na infolinię Samsung czynną do 20tej w dni powszednie. 0 801-172-678 lub 0 801 1Samsung*. Tam wszystko po kolei wytłumaczą i poprowadzą. Tak zrobiłem i jestem zadowolony.

    1
  • #13 04 Paź 2013 18:45
    lukaszmaja
    Poziom 1  

    Witam
    To może podziel się tymi informacjami z innymi

    0
  • #14 04 Gru 2013 22:38
    tricz
    Poziom 2  

    Tez mam podobny problem. Wszystko dobrze chodziło do czasu - wydaje mi się ze to przez nowe aktualizacje albo odtwarzacza YouTube albo samego softu telewizora. Teraz sam odtwarzacz uruchamia się z 2 minuty, poruszanie się po nim to jakaś tragedia. Zmiana DNSow nie pomogła. Ja nie wiem, że Ci to wypuszczają te oprogramowanie nie testują tego? Dodam że pozostałe aplikacje takie jak np. TVN Player chodzą bardzo dobrze.

    2
  • #16 05 Gru 2013 09:16
    grubs
    Poziom 32  

    Podepnę się pod temat.
    Czy macie ogólnie problemy ze smart hubem?
    U mnie przy instalowaniu nowej aplikacji czasem zadziała czasem nie. Ogólnie jest to loteria.
    Chcę zainstalować nową i kończy się na czekaniu. Gdy moja cierpliwość się wyczerpie trzeba zresetować TV. Podobnie z uruchomieniem niektórych raz się uda raz nie. Tak jakby to zależało od ruchu na serwerze.
    Potwierdzam to co pisano wyżej dużo więcej filmów się wczytuje przez przeglądarkę niż przez widget.
    Mój model TV to PS51E550.

    -1
  • #17 28 Gru 2013 23:43
    arkpop
    Poziom 10  

    Mam ten sam problem zamula niesamowicie poruszanie się to tragedia ,nawet wysyłanie z smartfona jest problematyczne , rozwiązanie bo Samsung nie ma aktualizacji oprogramowania nowszego niż 1111
    aktualizacja:faktycznie ustawienie DNS na 8.8.8.8 pomogło Youtube śmiga aż miło

    0
  • #18 31 Sty 2014 14:46
    freeman1982
    Poziom 10  

    W modelu 39" F5500 występuje to samo zamula tnie go niesamowicie i to tylko na YT reszta aplikacji chodzi elegancko.

    Edit.

    Problem rozwiązałem robiąc aktualizację oprogramowania w TV. Śmiga szybko YT tak jak powinien.

    0
  • #19 15 Lip 2014 22:03
    luke_home
    Poziom 9  

    A ja mam taki problem z app YouTube, że przy oglądaniu filmów HD się zacina.. wiesza się obraz i dźwięk, tak jakby był problem z buforem.. DNS 8.8.8.8 nic nie pomagają, reset SmartHuba też nic nie dał, nawet factory reset tv nie przyniósł rezultatów, nie mówię już o przeinstalowywaniu samej aplikacji.
    Ma ktoś pomysł jakiś?

    Internet 8 mbit/s

    0
  • #20 28 Gru 2015 20:20
    rockeros
    Poziom 9  

    U mnie pomogło podłączenie kablem - nic innego nie działało. Jak odłączę kabel to na wi-fi dalej zacina i traci połączenie. Być może to wina wielu urządzeń w sieci wi-fi, być może stary router. Fakt jest taki że tylko z telewizorem jest problem.

    0
  • #21 15 Sty 2016 21:31
    dugi17
    Poziom 2  

    Ue32j5600 to już w ogóle tragedia.Kupiłem 2 miesiące temu i żałuję, lada moment pójdzie na serwis chyba.EPG strasznie muli a czasami przez parę dni wogólę się nie włącza.Z YouTube także problem podczas połączenia smartfona z tv poprzez DLNA. YouTube się uruchamia za pierwszym razem ale nie odtwarza filmu.Muszę wcisnąć na pilocie "return" a następnie na smartfonie znowu zapodać odtwarzanie na tv.Aplikacje często się wieszają do tego stopnia,że muszę zrobić reset smart hub i tracę przy okazji wszystko co zainstalowałem.Czasami po włączeniu tv mam czarny obraz i nic nie mogę zrobić.Muszę wyłączyć go i włączyć ponownie.I masa innych drobnych problemów.Sądziłem,że Samsung to naprawi podczas kolejnych aktualizacji których miałem już kilka ale zaczynam w to powątpiewać.Co do samego internetu wcześniej miałem po wifi(łącze 60/3 Mbit) i nigdy nie było żądnego problemu.Teraz mam przez Rj45 które jest podpięte przez transmiter sieciowy i dalej jest ok ale wyciągam tylko 28 Mbit/s.

    0
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo