Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Katalog Megger
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Tester, starter ZTR-120 uszkodzony przełącznik P1

beniek_007 20 Maj 2012 21:43 5412 10
  • #1 20 Maj 2012 21:43
    beniek_007
    Poziom 7  

    Witam,
    Mam ustrojstwo j/w a problem z nim taki, że przełącznik trybu pracy P1 (oryginalny w/g schematy ŁK-15) uszkodził się (wypalone styki). Może ktoś z Kolegów wymieniał i potrafi podać jakiś odpowiednik dostępny teraz na rynku.
    Przyklejam tablicę połączeń ze schematu prostownika, oraz przełącznik.
    Jarek.
    Tester, starter ZTR-120 uszkodzony przełącznik P1
    Tester, starter ZTR-120 uszkodzony przełącznik P1[/quote]

    0 10
  • Katalog Megger
  • Katalog Megger
  • #3 25 Maj 2012 16:42
    beniek_007
    Poziom 7  

    Dobrze mnie kolega nakierował kolego krzysiek7, zapytałem w Spamelu, zamówiłem i otrzymałem identyczny przełącznik. Dla potomnych typ: ŁK15-4.4436 P03.
    Dziękuje i Pozdrawiam.

    0
  • #4 24 Sty 2013 13:24
    HerAdolf1983
    Poziom 2  

    Witam,
    czy moze ktos mi przesłac zdjęcie Panelu przedniego urządzenia ZTR-120 , w moim powycierały się napisy i nie wiem gdzi jest jakie ustawienie, moj mail kkaim(malpa)tlen.pl . z góry dziękuję

    0
  • #5 24 Mar 2013 15:24
    basara82
    Poziom 9  

    Witam mam problem ze swoim ztr-120 mianowicie gdy podlanczam akumulator to stycznik sie zalancza i laduje ale po 15-20 s sie rozlancza stycznik i nie laduje prosze o pomoc co moglo uledz uszkodzeniu

    1
  • #6 29 Mar 2013 20:32
    beniek_007
    Poziom 7  

    HerAdolf1983, robiłem "remont kapitalny" tego diabła, pozostały mi zrobione opisy które wklejam. Po konwersji straciły chyba wymiary, oryginały robiłem CorelDRAW.

    Tester, starter ZTR-120 uszkodzony przełącznik P1 Tester, starter ZTR-120 uszkodzony przełącznik P1 Tester, starter ZTR-120 uszkodzony przełącznik P1 Tester, starter ZTR-120 uszkodzony przełącznik P1


    basara82, jeżeli po odłączeniu i ponownym podłączeniu akumulatora ładuje
    ciągle tylko 20 s obstawiam przestawione progi wyłączenia na płytce sterującej.
    A może trzeba zmniejszyć przełącznikiem prąd ładowania ? :D .

    0
  • #7 30 Mar 2013 13:42
    basara82
    Poziom 9  

    beniek_007 prad ladowania na przelaczniku na 1 zakres i dalej nic a stalo sie to po tym jak kilka razy robilem rozruch ursusa poprzez ztr czy moglm cos obciazyc i uleglo cos uszkodzeniu a jesli chodzi o te progi to mysle ze nie mogly sie przestawic od tego ze robilem rozruch obstawiam ze cos uleglo uszkodzeniu ale nie jestem pewien prosze o pomoc i fachowe podejscie do sprawy

    0
  • #8 30 Mar 2013 14:45
    beniek_007
    Poziom 7  

    Kolego czy wyłączenie następuje na wszystkich zakresach napięciowych i przy jakim napięciu.
    Czy przed wyłączeniem zapalona jest lampka "ładowanie przyspieszone" i włączony przekaźnik R15 zwierający rezystory (2x180 ohm w szeregu z uzwojeniem pierwotnym trafa).
    Przy jakim napięciu następuje wyłączenie ( zmierz na akumulatorze).
    Czy zachowany jest oryginalny układ bez "skrótów" i "obejść". :D

    0
  • #9 30 Mar 2013 16:00
    basara82
    Poziom 9  

    sprawdze to i wtedy powiem na pewno na wszystkich zakresach napieciowych zapala sie lampka koniec cyklu.... i uklad jesyt orginalny kolego czy masz jakas wstepna diagnoze

    0
  • #10 11 Sie 2013 15:49
    basara82
    Poziom 9  

    Witam beniek_007 podaj swoj numer na maila jak morzesz na maila to ci wszystko wytlumacze
    basara82(malpa)wp.pl
    Pozdrawiam

    0
  • #11 14 Paź 2014 10:49
    HerAdolf83
    Poziom 2  

    beniek_007 dzieki za opisy, urzadzenie działa i daje rade. Dokupiłem nowy oryginalny wskażnik bo w moim oberwana była wskazówka od Goscia , który pracował w fabryce tych urządzen i generalnie zna się na nich dobrze, do tego mam instrukcję obsługi jak by komuś była potrzebna to smiało kkaim83(malpa)gmail.com

    0