Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

ekspres ciśnieniowy KRUPS EA 8025-nie włącza się

sade111 21 Maj 2012 23:29 4337 9
  • #1 21 Maj 2012 23:29
    sade111
    Poziom 7  

Witam , proszę o pomoc w zdiagnozowaniu problemu z moim ekspresem marki KRUPS EA 8025. uŻYTKUJĘ go już prawie 3 lata i poza zmianą lewego przycisku , który sie połamał, ale tu jeszcze sprawa była prosta, bo taki przycisk zamówiłem poprzez internet. Dziś po przyciśnięciu przycisku głównego-włącznika, ekspres ani drgnie. Zdjąłem obudowę, posprawdzałem gdzie mogłem napięcie, przewód ok.
    Czy ktoś wie gdzie może być usterka, trudno szukać w tym gąszczy elektrod. Ewentualnie na co zwrócić uwagę. Wygląda to tak, jakby coś się odpięło od zasilania... ale czy to dobry trop?
    Jeśli taki temat już był, proszę wklejcie linka-jestem nowicjuszem:)
    Proszę o pomoc, ewentualnie kontakt mailowy januszsen(malpa)op.pl
    Pozdrawiam

0 9
  • #2 22 Maj 2012 06:15
    MARCIN.SLASK
    Specjalista AGD

Zasilacz prawdopodobnie jest na jakiejś przetwornicy.
    Wtyczki dobrze są powpinane? Nie jest połamany plastykowy klawisz do włączenia?

0
  • #3 22 Maj 2012 08:46
    sade111
    Poziom 7  

przycisk jest ok. zasilanie też jest po sprawdzeniu próbnikiem; brak łączności między wyświetlaczem a resztą układu; nie wiem gdzie szukać, co mogło paść??

Dodano po 1 [minuty]:

a co masz na mysli z tym zasilaczem na przetwornicy?

1
  • #4 22 Maj 2012 10:18
    MARCIN.SLASK
    Specjalista AGD

Napięcie mierzy się woltomierzem. Trzeba sprawdzić czy przetwornica daje 5V. 24V jest chyba dopiero po właczeniu przyciskiem, ale pewności nie mam.

0
  • #5 22 Maj 2012 14:26
    sade111
    Poziom 7  

Dziękuję za wszelkie porady, sam chyba nic nie pocznę, trzeba zagadać do jakiegoś elektronika.

0
  • #6 24 Maj 2012 10:53
    sade111
    Poziom 7