Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

SCANIA 124/420 PDE . Przedostające się paliwo do oleju

21 Maj 2012 23:51 4119 7
  • Poziom 2  
    Witam . Od jakiegoś czasu zauważyłem że rośnie poziom oleju ( około 1 litr na 1000 km ) Do układu smarowania przedostaje się olej napędowy ale nie potrafię zlokalizować miejsca usterki. Wymieniłem uszczelnienia pompowtrysków i sprawdziłem pompkę zasilającą . Jednak to nie przyniosło żadnej poprawy. Może ktoś spotkał się z podobnym problemem i mógłby mi podpowiedzieć gdzie jeszcze szukać przyczyny ?
  • Poziom 2  
    Silnik pracuje równo . Nie ma dymienia więc raczej nie powinny lać. Zastanawiam się czy nie poci się pompowtrysk w górnej części tłoczącej ale pompiarze twierdzą że to raczej niemożliwe ponieważ silnik pracuje normalnie.Jedynie przy uruchomieniu z rana przez kilka sekund pracuje nierówno ale za chwilkę wszystko wraca do normy
  • Poziom 38  
    Przyczyną,może być pompa paliwa, uszczelnienie napędu, a także uszkodzone oringi na pompowtryskach, zwłaszcza te od samej góry.
  • Poziom 15  
    Cytat:
    Przyczyną,może być pompa paliwa, uszczelnienie napędu, a także uszkodzone oringi na pompowtryskach, zwłaszcza te od samej góry.


    a przeczytał kolega do końca pierwszy post?

    jeżeli masz wymienione o-ringi pompowtrysków(oryginalne? dobrze złożone?), pozostanie Ci chyba wyciągnąć wtryski na stół i je sprawdzić, w razie czego wymiana samych końcówek to nie taka tragedia

    paliwo z olejem w tym silniku poza dojściem do wtrysku i przy pompce zasilającej nie ma styczności, wiec tylko gdzieś w tych miejscach może być problem
  • Poziom 30  
    witam Panowie a czy ktoś sprawdzał uszczelnienia cewek?Kolega man 11 wspomina o wymianie uszczelnień pompek ale czy w ten skład wchodzą tak że uszczelnienia cewek?Czy tylko oringi obsady wtrysku w głowicy?
  • Poziom 38  
    Jeżeli ktoś się postara, to nowy oring może ściąć przy montażu i ciekawi mnie jak ta pompa była sprawdzona. Swiadomie wymienilem ją powtórnie.
    Uszczelnienia cewek też ważne, jak podpowiada @szaman108.
    Pytania nie zadał chyba pracownik z ASO Scani.
  • Poziom 2  
    Witam .Problemem były rzeczywiście uszczelnienia dwóch cewek . Dziękuję za podpowiedź