Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Klimatyzator LG LS-R126ABL - podłączenie po latach

sirkubax 22 Maj 2012 16:03 3413 6
  • #1 22 Maj 2012 16:03
    sirkubax
    Poziom 12  

Hej,

Na wstępie powiem, że nie mam doświadczenia w temacie klimatyzatorów.
    Odgrzebałem w piwnicy klimatyzator LG, taki standardowy 3.6KW- wymiennik ciepła za oknem, panel w środku.
    coś takiego jak to: http://......

Firma za montaż krzyknęła pare stówek (też za grosze bym tego nie składał), tak że praktycznie można kupić nowy w tej cenie :)
    Chciałbym spróbować to odpalić - szkoda wyrzucać....

Jak narazie włączyłem to "na sucho" - bez gazu, i jednostka wewnetrzna zapikała, zamknęła się klapka.
    Jednostka zewnętrzna nie włączyła się (możliwe, że przez brak ciśnienia).

Zastanawiam się, czy coś tam mogło się popsuć, na co powinienem zwrócić uwagę.
    Zauważyłem narazie, że rurka miedziana jest połamama - trzeba polutować.

Czy dam radę sam nabić gaz (0,86kg) czy lepiej wezwać fachowca? Ile to może kosztować?

Wybaczcie tak "dziwne" pytania :)
    Dzięki

Link usunięty . Proszę zapoznać się z regulaminem!
    mod.serwisant73

0 6
  • #3 23 Maj 2012 07:52
    sirkubax
    Poziom 12  

Hej,

Dzięki za wsparcie.
    Zawory były raczej cały czas otwarte.
    Tak jak na to patrzę to pewnie da się uciąć tą rurkę, i przelutować końcówę z nakrętką.
    Klimatyzator LG LS-R126ABL - podłączenie po latach

Będę też musiał przedłużyć tą rurkę (ta ma jakieś 1,5m - potrzebuję około 5).
    Czy jest to jakiś specjalny materiał, czy też jest szansa, że dostanę to w "Castoramie"? Szukałem na allegro "rurka do klimatyzacji", "rurka miedziana miękka" i poległem :|

Wogóle jeśli ktoś z Poznania był by chętny do lutowania + nabicia tego gazem, to z chęcią. I tak pewnie bede potrzebował fachowca...
    Zamontuję sobie to sam :)