Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Kawasaki GPX600R Regulator napięcia

portier007 23 May 2012 00:59 4477 10
    portier007
    Level 9  
    Cześć, mam ogromną prośbę, z elektryki jestem zielony więc proszę Was o pomoc, powiedzcie czy dobrze sprawdziłem ten regulator (z książką serwisową)

wycinek z książki serwisowej:

oznaczenia na wtyczce
    1-(W)hite
    2-Brązowy
    3-(B)lac(k)/(Y)ellow
    4-(Y)ellow1
    5-(Y)ellow2
    6-(Y)ellow3

Teraz biorę się za pomiary jak w serwisówce, mój multimetr to tani M830BUZ z Allegro (do wyboru na nim mam 200, 2000, 20k, 200k, 2000k Ohm)
    W książce rozumiem, że jest napisane by zakres ustawić na 10 bądź 100 tak więc ustawiam 200.

No.
    1-wyświetla 1
    2-wyświetla 1
    3-wyświetla 1
    4-wyświetla 1 (powinna być 1/2 skali??)
    5-wyświetla 1 (powinna być 1/2 skali??)
    6-wyświetla 1 (powinna być 1/2 skali??)
    7-wyświetla 1 (powinna być 1/2 skali??)
    8-wyświetla 1 (powinna być 1/2 skali??)
    9-wyświetla 1 (powinna być 1/2 skali??)
    10-wyświetla 1
    11-wyświetla 1
    12-wyświetla 1

z ciekawości ustawiłem na 2000k

1-606
    2-574
    3-623
    4-wyświetla 1
    5-wyświetla 1
    6-wyświetla 1
    7-wyświetla 1
    8-wyświetla 1
    9-wyświetla 1
    10-585
    11-600
    12-618

gdy wyświetla 1 to oznacza nieskończoność? bateria w mierniku nowa

szukam przyczyny zbyt niskiego napięcia ładowania i znacznych spadków napięcia pod obciążeniem, chciałem zacząć od najprostszych pomiarów a się pogubiłem, liczę, że nie zostanę zbesztany tylko ktoś będzie skłonny mi pomóc, z góry dziękuję.
    jack63
    Level 43