Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samsung R60Plus - Brak ładowania

23 Maj 2012 18:12 1854 9
  • Poziom 12  
    witam
    problem tj. laptop pracuje normalnie na zasilaczu ale nieladuje baterii
    sama bateria jest rozladowana i na niej sie niewlacza, a niemam mozliwosci jej podladownia na innym komputerze

zrobilem kilka zdjec.
    może mi ktoś pomóc ponieważ jestem tylko początkującym
    oczywiscie moge pomierzyc napiecia w wyznaczonych miejscach

Popraw błędy. marek216

Samsung R60Plus - Brak ładowania Samsung R60Plus - Brak ładowania Samsung R60Plus - Brak ładowania
  • Poziom 34  
    Proszę zmierzyć (względem masy) napięcia na pinach złącza baterii J505 przy podłączonym zasilaniu i podpiętej baterii.
  • Spec od komputerów
    To podaj napięcia z kontrolera ładowania przy podłączonym zasilaczu oraz ze złącza baterii przy podpięciu samej baterii oraz baterii z zasilaczem.
  • Poziom 12  
    pomierzyłem napięcia na złączu baterii czyli na tych bolcach co wchodzą w bateriie
    pomiar przy włączonym zasilaczu
    mase miałem w miejscu miedzianego kółka gdzie przykręca się płyte śrubką
    i po kolei mierzyłem te bolce na płycie

patrząc na drugie zdjęcie podaję kolejno napięcia od lewej strony

0 0 3,26 3,26 3,03 0

niewiem gdzie znajduje się jakiś kontroler a samego akumulatora niejestem w stanie zmierzyc napiec ze wzgledu na male szczelinki gdzie wchodzą bolce

Dodano po 8 [minuty]:

zapomniałem dodać że niemam pojęcia czy akumulator jest sprawny, ale nawet przy starym akumulatorze laptop przynajmniej powinien się włączyc na kilka sekund
  • Spec od komputerów
    dzinks0 napisał:

niewiem gdzie znajduje się jakiś kontroler a samego akumulatora niejestem w stanie zmierzyc napiec ze wzgledu na male szczelinki gdzie wchodzą bolce