Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

renault kangoo 2003 brak kierunków

23 Maj 2012 19:46 6877 5
  • Poziom 13  
    Witam Panowie mam problem z kierunkami od Kangoo. Winny jest moduł UCH i tak zastanawiam się czy winny może być wsad w epromie? Ogólnie światła wszystkie działają centralny też oprócz kierunkowskazów. Po podłączeniu na krótko działają więc obwód nie jest nigdzie przerwany i tak się zastanawiam czy wymienić cały moduł czy dołożyć jakiś przerywacz na przekaźniku od innego auta? Tylko jak UCH się już sypie czy nie polecą inne elementy. Ma może ktoś schemat? Próbowałem coś sam grzebać ale odpuściłem bo wejściami układu BTS 840 S2 odpowiadającymi za pojawienie się napięcia na światła steruje procek. Podstawiałem inny moduł UCH tylko od clio i to samo ale nie był identyczny jak mój. Może ktoś przerabiał już temat??
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 2  
    DOTYCZY KANGURA 2003 KIERUNKI Witam kolego jak ci w czymś pomoże schemat elektryczny na jakim pinie co się znajduje to dodam obraz żebyś mógł skorzystać. A z własnego doświadczenia wiem że musi się zgadzać numer UCHA jak na orginalnym w aucie był a jak wsadzisz używane o takim samym numeże to musi być czyste UCH i jeszcze trzeba przeprowadzić konfiguracje UCHA
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 43  
    Awaryjne też nie działają?
  • Poziom 13  
    Awaryjne własnie chodzą i reszta świateł ale sterowanie odbywa się w nich trochę w inny sposób są sterowane plusem z przekaźnika wewnątrz przełącznika od awaryjnych. A kierunki steruje masa z przełącznika przy stacyjce. Prześwietliłem płytę UCH i wejściami układu scalonego BTS840S2 steruje procek przekaźniki w środku modułu nie mają raczej nic do rzeczy. Kierunki padły w jednej chwili po prostu działały przejechałem się autem i koniec. Zostawiłem te uch tylko dlatego żeby już nie walczyć z centralnym bo wyrzucałem z niego immo i naprawiałem komputer. W UCH robił się swap i auto nie odpalało bo nie trzymało kodu. Podłączałem do niego UCH od clio 2001 rok troche większe i światła tak samo chodza ale kierunki już nie ale pewnie to jest spowodowane tym że moduły się troche różnia. Problem na pewno nie leży po stronie wiązki bo na krótko wszystko działa. I tak się zastanawiam czy lepić to na jakimś przerywaczu od innego auta czy poprostu szukać modułu UCH ale tu tez jest problem bo numery UCH są różne niby jest dużo N2 ale opcją i wyposażeniem mogą się różnić mimo że wtyczki są takie same (przykład UCH od clio) tym bardziej jeżeli takimi pierdołami steruje procek. Jeżeli ktoś przerabiał temat może podpowie na jakim przerywaczu najlepiej to ominąć? Tak żeby plusa złapać sobie ze stacyjki masą będzie sterować przełącznik żeby na wyjściu uzyskać +12V i poskładać to jakoś do kupy później.
  • Poziom 28  
    Problem na pewno nie leży po stronie wiązki ani bezpieczników.Skoro po podaniu sygnału na przewód kierunki się zapalają świadczy to o braku sterownia .
    Podstaw inne Uch o takich samych numerach i sprawdź czy kierunki wrócą . Oczywiście zostanie ci temat immo do przeskoczenia. Jak uch już zaczęło się sypać to niebawem kolejne rzeczy przestaną działać, może nawet "samochód rzuci palenie".
  • Poziom 43  
    wiatajek napisał:
    Awaryjne własnie chodzą i reszta świateł ale sterowanie odbywa się w nich trochę w inny sposób są sterowane plusem z przekaźnika wewnątrz przełącznika od awaryjnych

    Sprawdź dokładnie kablownię, we włączniku awaryjek nie ma żadnego przekaźnika
    125-włącznik awaryjnych
    289-lewa manetka
    645-uch

    renault kangoo 2003 brak kierunków