Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nokia C3-01 nie reaguje na dotyk.

24 Maj 2012 19:34 8057 12
  • Poziom 8  
    Witam posiadam nokie C3-01 już około roku. wszystko było dobrze aż do czasu (około 2 tyg temu) telefon przestał reagować na dotyk, zawieszał się, szalał ogólnie włączał sam muzykę. Wymieniłem panel dotykowy i jest cały czas ten sam problem, wymieniłem wyświetlacz i nadal jest ten sam problem. Jestem teraz zielony.... proszę was o pomoc bo nie jestem w stanie samemu zaradzić temu problemowi. Czytałem że panel dotykowy można nagrzać ale czy to dobry pomysł? na telefonie są moje kontakty.. chciałbym je jakoś skopiować ale dalej zaczyna się problem bo nie wiem jak to zrobić... prosze was o szybką pomoc ;D czekam na odp.
  • Poziom 40  
    Oddaj na gwarancji o ile ją jeszcze posiadasz.
    Dotyk oryginalny?
    Prawdopodobnie uszkodzona płyta główna ewentualnie układa od dotyku oraz do wgrania SW.
    Ale stawiam na płytę.
    Bardzo awaryjny model.
  • Poziom 8  
    Wyświetlacz mam drugi, sam wymieniałem i niby oryginał, a jeżeli chodzi o dotyk to jest drugi, nowy, oryginalny z nokii :) mam na nim, wszystkie moje kontakty, jak je odzyskać??? Co to jest SW kolego?
  • Poziom 25  
    SW - SoftWare - Soft - Oprogramowanie (telefonu)
  • Poziom 29  
    Jeśli sam rozkręcał telefon, to już jest po gwarancji, serwis nie uznaje samodzielnych napraw.
    Ja jeszcze bym go rozebrał i sprawdził złącze od dotyku, ponieważ u mnie był podobny przypadek że wariował dotyk (w Samsungu Corby Pro) i okazało się, że na stykach za złączem dotyku zaczął się robić delikatny biały nalot (jak wymieniałem taśmę flex, to musiałem tam dotknąć gołym palcem) i to powodowało zwarcie w dotyku.
    Wyczyściłem złącze szczoteczką i wszysstko wróciło do normy.
  • Poziom 8