Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaką wybrać antenę do DVB-T

25 Maj 2012 17:59 7792 17
  • Poziom 9  
    Witam chciałem prosić was o pomoc przy wyborze anteny do odbioru DVB-T teraz jest taki wybór że nie wiem jaką wybrać.Teraz nie mam żadnej ,mieszkam w Zawierciu woj Śląskie około 45km od Katowic i 50km Częstochowy na blokowisku posił bym was o pomoc bo całkiem jestem zielony
  • Poziom 21  
    Czy obecnie odbierasz TV analogową?
    Masz już jakiś sprzęt do odbioru?
    Czy instalacja będzie rozdzielona na kilka odbiorników?
    Jak wygląda sprawa z zamontowaniem anteny i skierowaniem jej na CZW bądź KTW ?
  • Poziom 9  
    W tym momencie nie mam nie odbieram tv analogowej kiedyś miałem antenę szerokopasmową i odbierałem kilka programów z DVB-T ale nieraz pojawiały się kwadraciki i Stopklatki ale kiedyś odbierałem sygnał tylko Wisła/Skrzyczne a teraz nie wiem czy już jest z Katowic.Instalacja tylko do jednego telewizora. Antena ma być zamontowana na balkonie w bloku na czwartym piętrze ale przed nim są drzewa i blok
  • Poziom 21  
    Nie odpowiedziałeś mi na dwa pytani:
    Masz już jakiś sprzęt do odbioru? - mam tu na myśli tuner DVB-T
    Jak wygląda sprawa z zamontowaniem anteny i skierowaniem jej na CZW bądź KTW ? - musimy wiedzieć gdzie możesz skierować antenę. Najlepiej jakbyś mi podał dokładną lokalizację- współrzędne bloku np.
    50.4852,19.414017 - Pogorzelska 20 . Za pomocą https://maps.google.pl/ , znajdź swój blok, następnie kliknij prawym przyciskiem i wybierz "Co tu jest?". Pokażą się po lewej współrzędne.
  • Poziom 9  
    mam telewizor LG z tunerem a blok znajduje się tu 50.490812,19.43477
  • R.I.P. Zasłużony dla elektroda
    Witam.
    piorun_2006 napisał:
    ... kiedyś odbierałem sygnał tylko Wisła/Skrzyczne a teraz nie wiem czy już jest z Katowic.

Pomocne materiały na stronie EmiTel-a .