Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaki język programowania wybrać dla początkującego?

TECHNIK123 26 Maj 2012 12:20 4542 12
  • #1 26 Maj 2012 12:20
    TECHNIK123
    Poziom 8  

Witam.

Wiem, że temat był już stokroć wałkowany i że niektóre osoby będą się denerwować z powodu stworzenia nowego tematu, ALE NAPRAWDĘ BARDZO PROSZĘ O POMOC I WYROZUMIAŁOŚĆ.

Jestem w miarę zaawansowanym elektronikiem i mam tylko (lub "aż") 13lat. Ale wszystkie wykonywane do tej pory moje projekty to wyłącznie prace z dziedziny audio akustyki.
    Zdałem sobie sprawę, iż żeby zaistnieć gdzieś dalej i zacząć robić projekty z innych dziedzin elektroniki (chodzi mi tu o takie bardziej skomplikowane zadania) muszę się nauczyć jakiegoś języka programowania.

Co do programowania to jestem całkiem zielony. Umiem obsługiwać komputer ale pisać programy to już nie. Bardzo proszę o pomoc w tej sprawie.
    Jeżeli moderator zamknie temat to bardzo proszę o odpowiedzi na PW.

PS
    Proszę. Nie piszcie komentarzy w stylu "za młody jesteś!" lub "nigdy tego nie zrozumiesz i nie nauczysz się". Ja bardzo chcę się nauczyć tylko proszę o rady od czego zacząć.

Pozdrawiam.

0 12
  • #4 26 Maj 2012 14:03
    TECHNIK123
    Poziom 8  

Z tego co czytałem to żeby nauczyć się C++ trzeba trochę znać C, a ja coś czytałem jakiś kurs C ale ten język tak średnio rozumiem.

Na początek chciałem coś najprostszego, byle tylko umożliwiło mi pisanie podstawowych programów typu: Napisy na wyświetlacze i ich zmienianie za pomocą przycisków albo odczytów, timery, voltomierze i inne bzdety(wiem że są po internecie gotowe wsady ale ściągnąć i wgrać to nie to samo co napisać).
    Myślałem o Bascom, Ruby i Asembler.

Który z nich można by polecić??

0
  • Pomocny post
    #5 26 Maj 2012 20:05
    gaskoin
    Poziom 38